۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۵۲۸۵۲۶

نگاه دینی معلمان شرط تضعیف جبهه تهاجم فرهنگی

مسؤول اتحادیه دانش آموزی ناحیه ۲ اهواز گفت: با توجه به اینکه در زمان کنونی در یک تهاجم فرهنگی وسیعی از سوی دشمنان انقلاب و اسلام به سر می بریم؛ از این رو ملاک تدین برای معلمان ما یک ضرورت به حساب می آید.
حجت الاسلام طرفی حمدی حجت الاسلام طرفی حمدی۲

حجت الاسلام محمدعلی طرفی حمدی، مسؤول اتحادیه دانش آموزی ناحیه 2 اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ابراز داشت: اگر یک معلمی تفکر دینی بالایی در خود داشته باشد، در حقیقت خیلی بهتر می تواند در سبک زندگی اسلامی دانش آموز تاثیرگذار باشد.

مسؤول اتحادیه دانش آموزی ناحیه2 اهواز در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر در تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی وسیع دشمنان انقلاب و اسلام هستیم، ضرورت ملاک تدین در معلم را بیش از پیش باید جدی گرفت و معلمان ما باید این ملاک را در خود داشته باشند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: برخی از معلمان آموزش و پرورش را که بررسی می کنیم در واقع از لحاظ ملاک تدین و اعتقادات دینی از برخی از مدیران و مسؤولان ما بسیار جلو هستند و دلیل آن هم تربیت همین معلمان در مساجد است که به این ملاک و جایگاه رفیع تدین رسیدند.

حجت الاسلام طرفی حمدی ابراز داشت: وظیفه متصدیان فرهنگ و خود آموزش و پرورش و حتی وظیفه قشر روحانیت هست که نسبت به جایگاه دینی و اسلامی معلمان سرمایه گذاری کنند.

وی در ادامه افزود: جامعه روحانیت وارد عمل شود و تربیت و تعلیم معلمان را بر اساس دستورات دینی در سرلوحه کاری خود قرار دهد تا معلمان تلاشگر جامعه ما تأثیر خوبی بر دانش آموزان جامعه ما بگذارند.

مسؤول اتحادیه دانش آموزی ناحیه2 اهواز با اشاره به تاثیرگذاری نظارت والدین بر فرزندان گفت: نظارت والدین در جامعه کنونی در واقع بسیار امر حائز اهمیتی به شمار می آید و والدین تربیت فرزندانشان را جدی بگیرند تا از معضلات اجتماعی مصون شوند.

این کارشناس مسائل دینی و اجتماعی در پایان بیان داشت: والدین برای بحث تعلیم و تربیت فرزندان خود در مدارس به صورت مستمر پیگیر باشند و فرزند خود را بر اساس تعالیم دینی اسلامی تطبیق دهند./9453/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات