۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۵۲۸۴۷۴

اجرای طرح نذر کتاب در کتابخوان پژوهان

همزمان با فرارسیدن ایام محرم، طرح نذر کتاب با همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مؤسسه بوستان کتاب اجرا می‌شود.
طرح نذر کتاب در کتابخوان پژوهان

به گزارش  خبرگزاری رسا به نقل از دفتر تبلیغات اسلامی، محمد پهلوانی، مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: کتابخوان همراه پژوهان، طرح نذرکتاب را به مدت یک‌ماه در ایام ماه محرم اجرا می کند.

وی افزود: در ایام اجرای این طرح که با حمایت انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مؤسسه بوستان کتاب انجام می‌گیرد، روزانه یک کتاب با موضوع سیره و زندگانی امام حسین (ع) و یاران ایشان به صورت رایگان در کانال تلگرام و صفحه پژوهان در ایستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی معرفی شده که علاقمند می‌توانند تا پایان آن روز، کتاب را به صورت رایگان دریافت و مطالعه کنند.

پهلوانی با بیان این‌که هر کتاب فقط یک روز به صورت رایگان بوده و در پایان روز به قیمت قبلی ارائه می‌گردد، افزود: علاقه مندان برای استفاده این طرح می‌توانند نسخه اندرویدی یا ویندوزی (دسکتاپ) اپلیکیشن پژوهان را از آدرس http://pajoohaan.ir/apps دانلود و نصب نموده و روزانه کتاب های معرفی شده در شبکه‌های اجتماعی پژوهان به آدرس https://t.me/pajoohaan_ir و https://www.instagram.com/pajoohaan را در کتابخوان به صورت رایگان دریافت و مطالعه نمایند.

لازم به ذکر است، اجرای این طرح با هدف ارائه آثار فاخر مذهبی و معرفتی و آشنایی کاربران و علاقمندان با سیره و زندگی امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان و نهضت حسینی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم انجام می‌گیرد و تا پایان ماه محرم ادامه خواهد داشت.

برپایه این گزارش، کتاب‌های دریافتی کاربران در هر روز، محدودیتی نداشته و در کتابخانه الکترونیک کاربران ثبت شده و در هر لحظه قابل دسترسی است./۹۹۸/د ۱۰۳/ش

ارسال نظرات