۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۵۲۸۴۲۸
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ۱۵خرداد:

سیاست معاویه نمونه بارز پروژه نفوذ است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک تطمیع، تبلیغ و تهدید را سه سیاست مهم معاویه برشمرد و گفت: وقتی از منکرات به خوبی یاد و تبلیغ شود؛ انحراف فکری رخ داده و نفوذ انجام می شود.
حجت الاسلام حسین عبدالله پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قرچک شامگاه گذشته در مراسم عزاداری حسینیه شهدای قرچک با اشاره به روایتی از امام باقر(ع)، گفت: مؤمنین در ایام عزای اهل بیت به هم تسلیت گفته و در عاشورا هم دشمنان امام حسین(ع) را لعن میکنند.

وی تطمیع، تبلیغ و تهدید را سه سیاست مهم معاویه برشمرد و تصریح کرد: معاویه برای جذب دیگران و حکمرانی، مردم را به طمع می انداخت سپس به تبلیغ صحت حکومت خود می پرداخت و سرانجام در صورت عدم نتیجه مطلوب، اقدام به تهدید می کرد.

کارشناس دینی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم رهبری مبنی بر خطر نفوذ، سیاست معاویه را نمونه بارز پروژه نفوذ دانست و خاطرنشان کرد: وقتی از منکرات به خوبی یاد و تبلیغ شود؛ انحراف فکری رخ می دهد و نفوذ انجام می شود.

وی با تأکید به وصيت سيدالشهدا(ع) مبنی بر اینکه دنبال فساد نبودند و بيهوده حركت نكردند مگر براي اصلاح امت جدشان، گفت: مگر انحرافات امت چه بوده که امام باید به خاطر اصلاح آن قیام می کرد و چه چیزی عوامل انحراف در دین بود؟!

مسؤول امور روحانیون سپاه 15خرداد با اشاره به اهداف قیام عاشورا، ادامه داد: بدعت در دین، فسق و فجور ، حلال کردن حرام، بی عدالتی، ترویج فحشا و برگشت به شیوه جاهلیت در آن زمان نیازمند به یک انقلاب بزرگی بود که پایان دهنده انحرافات باشد.

وی به انحرافات خطرناک و سرطانی اشاره کرد و ادامه داد: فاصله گرفتن از ارزشها و آرمانهای اصیل اسلام ناب، ایجاد نظام طبقاتی، فاصله گرفتن فقر و غنی که پولدار پولدارتر و فقیر فقیرتر می شد، ارزشمند شدن ظالم و سرکوب کردن مظلوم، زندگی اشرافی، عافیت طلبی، فساد و فحشا، خرید و فروش کنیزکان، دنیازدگی و ثروت اندوزی به دلیل وجود حکومت فاسقی بود که جز گندیدگی و شیادی و حلال کردن حرام کار دیگری را رواج نمیداد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15خرداد در پایان خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی باید برای درمان تن ها سر داده می شد، وقتی بدن، شکم، شهوت و ثروت در جامعه اصل شود دیگر نمی شود از آن جامعه انتظار فداکاری و ایثار و تقوا داشت، لذا برای این نوع انقلاب باید کار حسینی انجام می شد./804/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات