۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷
کد خبر: ۵۲۸۴۰۳
آیت الله موسوی جزایری تأکید کرد؛

ضرورت تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در ادارات باید شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شوند و این مقوله مهم برای آحاد مختلف جامعه تبیین شود.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایش بزرگ تجلیل و نکوداشت امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسؤولان لشکری و کشوری امروز سه شنبه 4 مهرماه در سالن امام خامنه ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در این مراسم با عرض تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) در خصوص مقوله امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: در اجرای امر به معروف و نهی از منکر باید مانند تکلیف شرعی عمل کنیم و با اصول اربعه می توان این کار پسندیده را به راحتی انجام داد.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه بیان داشت: همانطور که شاهدیم برای مکان های عمومی و مراکز تجمع مردمی برنامه های مشخصی در موضوعوعات مختلفی تبیین شده است؛ لذا در ادارات هم باید شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شوند و این مقوله مهم را برای آحاد مختلف جامعه تبیین کنیم.

امام جمعه اهواز افزود: متولیان اداری برای تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارت به طور جدی همت و این شوراها را تشکیل دهند و نیز در این بخش باید حواسشان به همه امور باشند و از فسادهایی همچون رشوه، اختلاس و هدر رفت بیت المال به شدت جلوگیری کنند.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان در بخش دیگری از صحبت های خود درباره اهمیت اشتغال برای جوانان در جامعه اشاره کرد و گفت: ایجاد اشتغال برای جوانان مملکت، از موارد کمکی برای ارتقای سلامت و تعالی جامعه است؛ از این رو مسؤولان برای اشتغال فعالیت های بیشتری باید انجام دهند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه ابراز داشت: روند ارائه تسهیلات بانکی به کارآفرینان برای تحقق سیاست های مقاومتی باید در مسیر تسریع قرار گیرد و متصدیان این امور باید تسهیلات بانکی را برای کارآفرینان تسریع بخشند.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده شهدا،جانبازان و فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر تقدیر و تجلیل به عمل آمد./9453/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات