۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۵۲۸۴۰۱
به همت مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز؛

ستاد استقبال از زائران اربعین حسینی تشکیل می شود

معاون تبلیغ مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب مبنی بر ورود حوزه ها به خدمات اجتماعی گفت: در همین راستا ستاد استقبال از زائران اباعبدالله را تشکیل دادیم تا زائران بازگشته از سفر اربعین مورد پذیرایی قرار گیرند.
حجت الاسلام پشم فروش

حجت الاسلام محمد پشم فروش، معاون تبلیغ مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سرفصل های این معاونت برای سال تحصیلی جاری به ویژه در ماه محرم و صفر اظهار داشت: برگزاری روزانه زیارت عاشورا و جلسات سخنرانی از برنامه های درون حوزه است و مقدمه سازی برای سفر اربعین دیگر فعالیت های مورد توجه طلاب است.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز حضور در مدارس و محیط های علمی را دیگر اقدام در نظر گرفته شده برای طلبه ها در محرم دانست و گفت: در همین رابطه و پیش از آغاز ماه محرم دوره خطابه را برگزار کردیم که پس از دهه اول محرم ادامه خواهد داشت و در ادامه دوره جریان های چند رسانه ای را به طلاب آموزش خواهیم داد.

این مقام مسؤول ادامه داد: در این برنامه متون تبلیغی را از سراسر کشور گردآوری و در ۷ سرفصل اصلی تهیه کردیم و هر کدام از فصول در میان مبلغان و طلبه های مسجد برای ۱۰ تا ۱۲ شب سخنرانی توزیع شد.

حجت الاسلام پشم فروش افزود: از روز یک شنبه طلاب به مدارس آموزش و پرورش منطقه اعزام شده و فعالیت های تبلیغی، مراسمات سوگواری را انجام می دهند که ان شاءالله تا پس از پایان دهه اول محرم ادامه خواهد داشت ضمن اینکه برخی طلبه ها شب ها در منابر خانگی و مساجد حضور می یابند.

وی تشکیل ستاد استقبال از زائران اباعبدالله برای زائران اربعین را از جمله اقدامات مدرسه خاطرنشان کرد و گفت: از آنجا که رهبرمعظم انقلاب ورود حوزه ها به خدمات اجتماعی را خواهان هستند؛ از این رو زائران سراسر کشور بازگشته از سفر اربعین به مدت یک تا دو شب در این ستاد مورد پذیرایی قرار خواهند گرفت./9456/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات