۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۵۲۸۳۶۶
عضو ارشد حزب الله:

تا زمانی که حسین را داریم از هیچ کس نمی ترسیم

رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان گفت: تا زمانی که حسین(ع) را داریم از هیچ کس نمی ترسیم و دچار شک و تردید نمی شویم.
سید هاشم صفی الدین رییس شورای سیاسی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که در حسینیه آل خاتون منطقه جویا برگزار شد، گفت: مقاومت از سلاحی برخوردار است که می تواند در برابر همه ظالمان و طاغوتگران به ویژه رژیم صهیونیستی ایستادگی کند، همانگونه که توانست تکفیری ها را در سوریه و همچنان مرزهای شرقی لبنان با شکست مواجه سازد.

وی افزود: امروزه با توکل به خداوند متعال با همه چالش های سخت در جهان مبارزه می کنیم چرا که از شریفترین افرادی برخوردار هستیم که صبر و استقامت در پیش گرفته و در سال های گذشته شهدای فراوانی تقدیم کردند.

این روحانی لبنانی با اشاره به اینکه این افراد تربیت یافته مدرسه سید الشهدا(ع) هستند، خاطرنشان ساخت: تا زمانی که حسین(ع) را داریم از هیچ کس نمی ترسیم و در هیچ جنگی دچار شک و تردید نمی شویم. بدینوسیله پیشروی کرده و به حل مشکلات خواهیم پرداخت. 

وی تاکید کرد که اطمینان داریم که پیروزی در انتظار ماست و سوریه در آینده ای نزدیک خبر پیروزی نهایی بر تروریست ها و حامیان آن یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی و همچنین برخی کشورهای عربی اعلام خواهد کرد.

حجت الاسلام صفی الدین ادامه داد: ما در هر جنگی با توکل به خداوند متعال وارد شده و در سال 2006 نیز بدون هیچ تردیدی به نبرد با صهیونیست ها پرداختیم در حالی که بسیاری از مردم از چگونگی ایستادگی و استقامت ما شگفت زده بودند. ما با دعا و توسل و توکل به رسول اکرم(ص) و اهل بیت(ع) به پیروزی دست می یابیم

وی اظهار داشت: هنگامی که به سوریه رفتیم نیز این شک و تردید وجود داشت و صهیونیست ها نسبت به شکست ما اطمینان داشتند. برخی از لبنانی ها نیز هیچگاه در کنار مقاومت نبوده و به توطئه علیه آن می پردازند.

عضو ارشد مقاومت در پایان گفت: آنان نسبت به وعده های کشورهای عربی برای سرنگونی سوریه و مقاومت ایمان داشتند اما ما از ابتدا به ادای وظیفه خود پرداخته و با توکل به خدا راه مقاومت و جهاد و فداکاری را در کوه ها و دره ها و صحرا و در شرایط گرمای سخت و یخبندان ادامه دادیم./۹۸۰/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات