۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۵۲۸۳۰۷
نماینده ولی فقیه در لرستان خبر داد؛

احداث ۷ مدرسه از سوی بنیاد برکت در لرستان

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه تاکنون ۳۵ مدرسه از سوی بنیاد برکت در استان احداث شده است و امروز هفت مدرسه دیگر به بهره برداری می رسد، گفت: احداث این مدارس از سوی بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام راحل اقدامی ارزشمند است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در مراسم افتتاح همزمان ۱۳۰ مدرسه برکت در کشور و بهره برداری از هفت مدرسه ساخته شده از سوی بنیاد برکت در استان، در سالن جلسات مخابرات لرستان گفت: از سوی بنیاد برکت در استان لرستان ۳۵ مدرسه احداث شده است.

وی افزود: احداث مدارس از طرف بنیاد برکت اقدامات ارزشمندی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد برکت است که جای تقدیر دارد.

نمینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: این اقدامات نشان از این دارد که عمل به فرمایشت رهبری و در نظر گرفتن توصیه ها و رهنمودهای ایشان همواره موجب رشد و پیشرفت در میدان عمل می شود.

وی با یادآوری دستور رهبر معظم برای ورود ستاد اجرایی فرمان امام راحل به لرستان خاطرنشان کرد: در این راستا شاهد اقدامات چشمگیری در استان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان داشت: از سوی ستاد اجرایی فرمان امام و مدیرعامل بنیاد برکت ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در امر تولید، اشتغال و محرومیت زدایی در لرستان انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: منطقه «تخته چان» به عنوان نمونه ای از فعالیت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در بخش های مختلف در راستای رفع محرومیت، توانمند سازی، کمک به اشتغال و مشارکت در سرمایه گذاری، احداث مدرسه و خانه عالم در نظر گرفته شده است.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: برنامه های اجرایی در این منطقه محروم در استان تا سال آینده از سوی ستاد اجرایی فرمان امام راحل اجرا می شود./9451/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات