۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۵۲۸۲۸۶
آیت الله موسوی جزایری در دیدار دبیر کل حرکت نجباء عراق:

عراق یکپارچه و واحد را خواهانیم

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه مخالف همه پرسی کردستان عراق هستیم، گفت: ما عراق واحد و یکپارچه را خواهانیم و تنها دولت مرکزی را در آن قبول داریم.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در دیدار دبیر کل حرکت نجباء عراق که صبح امروز در بیت معظم له برگزار شد، ضمن خوشامدگویی ابراز داشت: جمهوری اسلامی از محور مقاومت حمایت و مخالف همه پرسی عراق است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه نسبت به مسأله همه پرسی کردستان عراق باید گوش به زنگ باشیم، عنوان داشت: به شدت مخالف اقدامات بارزانی در کشور عراق هستیم.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه ایران و عراق در صف واحدی قرار دارند، افزود: این دو کشور متحد در برابر دشمنان و در صف اول مبارزه با داعش قرار دارند.

آیت الله موسوی جزایری ابراز داشت: دولت های ایران و عراق برادر و دوست یکدیگرند و ما عراق واحد و یکپارچه را خواهانیم و تنها دولت مرکزی را در آن قبول داریم و اعتقادی به وجود چندین دولت در عراق نداریم.

وی با اشاره به غده سرطانی منطقه ابراز داشت: رژیم صهیونیستی به تفرقه و چندگانگی مسلمانان و کشورهای اسلامی می پردازد و با تقسیم کشورهای اسلامی به دولت های کوچک در پی جداسازی و تفکیک آنها است.

در ادامه دبیر حرکت نجباء عراق با ابراز خوشحالی از دیدار صورت گرفته و صحه گذاشتن بر سخنان آیت الله موسوی جزایری خاطرنشان کرد: اجازه استقلال کردستان را نمی دهیم و عراق واحد بر محور مقاومت را خواهانیم./9456/پ202/ب1

ارسال نظرات