۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۲۸۲۸۲

نشست بررسی روند ادغام اتحادیه‌های استانی برگزار شد

نشست بررسی روند ادغام اتحادیه‌های استانی در اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت برگزار شد.
حسن محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست بررسی روند ادغام اتحادیه‌های استانی امروز با حضور حجت‌الاسلام سیدحسین کوششی مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی و حسن محمدی مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت در اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت برگزار شد.

در ابتدای نشست حجت الاسلام کوششی به سخنرانی پرداخته و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

در ادامه حسن محمدی طی سخنانی گفت: در حوزه‌های مختلف فرهنگی مساله سیاست‌گذاری و عملیات دو مقوله مجزا هستند که بر اساس عقل سیاست‌گذاری و نظامات باید واحد و منسجم اما حوزه عملیات و اجرا می‌تواند متعدد باشد.

وی افزود: بر همین اساس اتحادیه‌ قرآنی به عنوان نهاد سیاستگذار یکی است اما موسسات متعدد وجود دارند که مصوبات را اجرا کنند.

محمدی بیان داشت: طی تعامل دو اتحادیه فرآیند ادغام به شکل آرام و منطقی انجام شد که تا امروز در 24 استان این برنامه به اتمام رسیده است، آخرین ادغام استانی در تهران تاریخ 28 مهر برگزار می‌شود.

مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت گفت: طی یک یا دو ماه آینده ما مجمع عمومی کشوری متشکل از همه موسسات قرآنی را برگزار خواهیم کرد و مجمع اتحادیه مدغم کشوری شکل خواهد گرفت که امیدواریم به رشد و حمایت از موسسات کمک کند.

محمدی ابراز کرد: ادغام اتحادیه ها سبب هم افزایی و آینده روشن برای موسسات قرآنی است، برای ارتقا جایگاه اتحادیه های قرآنی باید افراد توانمندی وارد این عرصه شوند./807/پ202/ب1

ارسال نظرات