۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۵۲۸۲۶۳
حجت الاسلام سالک:

دولت تحرکات آمریکایی اسرائیلی در اقلیم کردستان را بررسی کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست با دقت تحرکات آمریکایی و اسرائیلی در منطقه اقلیم کردستان را زیر نظر بگیرد.
حجت الاسلام سالک

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام احمد سالک، نماینده مردم اصفهان پیش از ظهر امروز سه‌شنبه چهارم مهرماه در تذکری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، گفت: اصل 152 قانون اساسی بر سیاست‌ خارجی‌ ما تأکید کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به حرکتی که در اقلیم کردستان انجام شده رئیس جمهور و وزارت امور خارجه باید حرکتی را که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جانشینی داعش در منطقه پیش گرفته‌ اند، با دقت بررسی کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:‌ در هفته امر به معروف و نهی از منکر هستیم اما ابلاغ این قانون از ناحیه رئیس جمهور پیگیری و اجرا نشده است.

حجت الاسلام سالک بیان کرد:‌ بند 19 این قانون تأکید می‌کند که وزرا و مدیران باید باور کنند که وضع بی بند و باری شهرهای بزرگ و تهاجم سنگین فرهنگی از سوی 117 کانال ماهواره‌ای وجود دارد و در زندگی خانواده‌ها تأثیرگذار است.

وی همچنین خطاب به وزیر ارتباطات گفت: باید جلوی سایت‌هایی که مشکلاتی برای خانواده‌ها به وجود آورده است، گرفته و با آن مقابله شود./۸۵۶/۲۰۲/ح

ارسال نظرات