۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۵۲۸۲۰۴
حجت الاسلام موسوی لارگانی:

توان دفاعی کنونی میراث دفاع مقدس است

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، توان کنونی کشور در زمینه‌های دفاعی را مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس دانست.
حجت الاسلام موسوی‌لارگانی

حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا درباره دستاوردهای دفاع مقدس، گفت: با توجه به اینکه در زمان جنگ اکثریت کشورهای جهان در مقابل ایران ایستاده بودند و به طور کامل از صدام نیز حمایت می‌کردند، مردم ما به این فکر افتادند با دستان خالی به فکر ساختن سلاح بیفتند.

وی افزود: اگر امروز در کشور موشک‌های دور بُرد و میان بُرد، سلاح‌های پیشرفته و... وجود دارد، به این دلیل است که هیچ زمان به ایران سلاح فروخته نشد و همین امر، عاملی شد تا به اتکای نیروهای داخلی به تولید سلاح‌های دفاعی بپردازیم.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز موشک‌ها و توان دفاعی ایران لرزه به اندام دشمنان انداخته است. دشمن تلاش می‌کند بعد از اتهامات واهی در موضوع هسته‌ای و برجام، به توان دفاعی کشور حمله کند که نمونه این حملات بحث تحریم موشکی ایران است.

حجت الاسلام موسوی لارگانی تاکید کرد: قطعا خوداتکایی امروز که برآمده از محدودیت‌های دفاع مقدس است را می‌توان مهم‌ترین و بزرگترین دستاورد برای کشور دانست.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران در جریان دفاع مقدس با هر سلیقه، عقیده‌، دین و آئین به یکباره متحد شدند. در زمان جنگ اتحاد و انسجام بسیار خوبی در میان تمام گرایشات فکری، دینی، اجتماعی و... در کشور شکل گرفت که آن را هم می‌توان یک دستاورد بزرگ دانست.

حجت الاسلام موسوی لارگانی با اشاره به قداست خاطرات جنگ تحمیلی، بیان داشت: قداست جریان جنگ تحمیلی آنقدر بالا است که هنوز و پس از گذشت سه دهه از جریان جنگ، هنوز به بهانه‌های مختلف درباره تقدس و ارزش‌های جنگ تحمیلی سخن گفته می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که چگونه می‌توان ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس را با وجود تمام محدودیت‌ها جهانی کرد، گفت: گاهی بایکوت رسانه‌ای عاملی می‌شود تا مردم جهان بیشتر به سمت حقایق بروند. برای مثال شهادت شهید «حججی» علی‌رغم تمام نیات شوم جریان تکفیر باعث یک تحول جهانی شد و پیام انقلاب و نظام را به جهان منتقل کرد.

حجت الاسلام موسوی لارگانی در پایان، گفت: امروز با بروز و گسترش شبکه‌های اجتماعی و وسایل ارتباط جمعی، می‌توان با یک برنامه‌ریزی دقیق اهداف نظام و انقلاب اسلامی را به جهان رساند./856/ 
۳۰۲/ص

ارسال نظرات