۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۵۲۸۱۸۶
سعیدی مبارکه:

زنان در دوران دفاع مقدس درخشیدند

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، نقش زنان در جریان دفاع مقدس را در تمام عرصه‌ها درخشان توصیف کرد.
زهرا سعیدی

زهرا سعیدی مبارکه، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا درباره «هفته دفاع مقدس» و دستاوردهای آن، گفت: بزرگترین دستاورد جریان دفاع مقدس را می‌توان حفظ فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

وی افزود: بدون شک گذشت، ایثار، فداکاری و... را از نسل دفاع مقدس کسب کرده‌ایم. قطعا نسل‌های آینده نیز از میراث ماندگار رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی بهره خواهند برد.

سعیدی مبارکه با ارائه پیشنهاد درباره راهکارهای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت، عنوان داشت: برگزاری یادواره‌های دفاع مقدس، گرامیداشت نام شهدا، مراسمات فرهنگی در حول موضوع دفاع و جنگ و... از جمله اقداماتی است که می‌تواند فرهنگ غنی دفاع مقدس را به نسل‌های آینده منتقل و به عنوان یک میراث ماندگار حفظ کند.

وی با تمجید از رشادت‌های نسل سوم انقلاب، گفت: امروز نیز شاهد هستیم که نسل سوم انقلاب با رشادت‌های خود در حال انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به تمام جهان است.

عضو فراکسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با مهم توصیف کردن نقش زنان در جریان جنگ تحمیلی، بیان داشت: زنان سرزمین ما همواره در تمام عرصه‌ها در کنار مردان حرکت کرده‌اند. در جریان دفاع مقدس نیز شاهد بودیم که زنان در تمام ابعاد درخشیدند و از نظام اسلامی حمایت کردند./۸۵۶/
۳۰۲/ص

ارسال نظرات