۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۵۲۸۱۸۲
حجت الاسلام والمسلمین ضیایی:

هدف تجزیه عراق در امان ماندن رژیم صهیونیستی است

استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان هدف تجزیه عراق را در امان ماندن اسرائیل غاصب دانست و گفت: هدف بارزانی ایجاد کردستان به عنوان اسراییل دوم است تا رژیم صهیونیستی از گزند مسلمانان در امان بماند.
ضیایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ضیایی شامگاه دوشنبه در مراسمی که به مناسبت ایام محرم در مجتمع بقیه الله الاعظم(عج) برگزار شد گفت: ایمان و یقین قوی باعث خواهد شد تا انسان در تندباد های حوادث و طوفان های تبلیغاتی از مسیر حق منحرف نشود. برای سنجش میزان قوت ایمان و یقین هر فردی باید ببیند در تنهایی چگونه است و آیا در تنهایی ها دست به گناه می زند یا خیر.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان با اشاره به اینکه یکی از صفات شخص مؤمن تمرکز فکر و اندیشه و تصمیم گیری های به موقع است افزود: نباید گذاشت دشمن مدیریت افکار را به دست بگیرد و با ایجاد امواج اجتماعی در مردمی که آگاهی های درست و کافی را ندارند اقدام به اغتشاش و شورش اجتماعی کند. تصمیم گیری به موقع و اندیشه صحیح باعث می شود که فریب بازی های یهود نژاد پرست را نخوریم.

وی هدف صهیونیسم بین الملل را ایجاد لجام گسیختگی در میان مردم با ترویج باطل به دست خود آنان دانست و خاطر نشان کرد: آنان بعد از شکست حتمی داعش، بارزانی که به ساز و کوک هیئت حاکمه آمریکا و اسرائیل می رقصد را علم کرده اند. هدف اقدامات وی ایجاد کردستان به عنوان اسرائیل دوم است تا رژیم صهیونیستی از گزند مسلمانان در امان بماند. کرد ها و کرمانج های عاقل اگر اعتقادی به آخرت هم نداشته باشند برای سلامتی دنیای خود و حفظ امنیت فردی و اجتماعی خویش نباید به دیکته اسرائیل عمل کنند؛ چرا که در این صورت آسیب های جدی خواهند دید.

حجت الاسلام والمسلمین ضیایی با بیان اینکه وحدت در زمان حاضر امری بسیار حیاتی و مهم است گفت: مسلمانان عاقل باید مراقب باشند که به حرکات ناسیونالیستی روی نیاورند و از چند قطبی و چند خطی شدن بپرهیزند. آنچه می تواند محور اجماع و وحدت مسلمانان قرار بگیرد سنت رسول الله(ص) است که می تواند مسلمانان را در برابر دشمن شجاع نگه دارد. اجماع در تاسوعا و عاشورای حسینی باید پیرامون حبل الله که امام معصوم(ع) است برقرار شود تا اجنبی ها در ایجاد تفرقه و اختلاف ناکام بمانند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان با اشاره به اینکه رعایت اخلاق حسنه را از راه های تکامل انسانی، ایمانی و اسلامی است افزود: کسب علوم نافعه جزء فرائض و واجبات دینی است و آموختن علم اخلاق به عنوان علم نافعی که حیات دهنده قلب ها است هم برای کسب صفات حمیده واجب است./861/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات