۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۵۲۸۱۵۵
نماینده پارلمان لبنان:

امیدواریم اندکی عقلانیت در کردستان عراق باقی مانده باشد

نماینده پارلمان لبنان، همه پرسی جدایی اقلیم کردستان را توطئه دشمنان برای مشغول کردن منطقه خواند.
محمد رعد نماینده پارلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد رعد رییس فراکسیون الوفاء للمقاومة لبنان پیروزی های بدست آمده علیه رژیم صهیونیستی و تکفیری را سبب ایجاد پس لرزه در جهان توصیف کرد و گفت: جنون رییس جمهور آمریکا به اوج رسیده و از اینکه پروژه های تخریبکارانه این کشور در منطقه محقق نشده است در ناراحتی شدید بسر می برد.

وی افزود: میلیاردها دلار از سوی اکثر کشورهای عربی منطقه در اختیار داعش قرار گرفت اما این گروه نتوانست در سوریه و عراق به موفقیت برسد.

نماینده پارلمان که در حسینیه سحمر در بقاع غربی سخن می گفت، تصریح کرد: همه جهانیان از حزب الله حساب برده و آمریکایی ها و کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی نیز قبل از هر اقدامی علیه حزب الله بارها به پیامدهای آن می اندیشند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از محاصره حزب الله عاجز مانده اند، اظهار داشت: دوران تفکر ضربه زدن و تهدید کردن مقاومت به پایان رسیده و دوران پیروزی ها آغاز شده است. هم اکنون نیز از مرحله پیروزی به مرحله دیگری منتقل می شویم و همه این تحولات از پایبندی به حسین(ع) و آموزه ها و ارزش های آن نشأت می گیرد.

محمد رعد همچنین درباره برگزاری همه پرسی جدایی اقلیم کردستان گفت: این یک توطئه جدیدی است که می خواهند منطقه را درگیر آن کنند زیرا صهیونیست ها توانایی انجام کاری را ندارند و پروژه تکفیری نیز با شکست مواجه شده است بنابراین به سوی کردها رهسپار شده اند.

وی ابراز امیدواری کرد که اندکی عقلانیت در کردستان عراق باقی مانده باشد تا آنچه دیگران با آن روبرو شده اند، دامان کردستان را نگیرد./980/ب902/د 

ارسال نظرات