۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۵۲۸۱۲۹
آیت الله موسوی جزایری:

تلاش برای مقابله با تکفیر و داعشیان، بیعت با امام حسین است

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه داعش و حامیانش به اهدافشان در منطقه نرسیدند، گفت: تمام تلاشهای ما برای مقابله با تکفیر و داعشیان در واقع بیعت با امام حسین (ع) است.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح استان خوزستان اظهار داشت: ایام محرم زمان مناسب برای بازخوانی دوران هشت سال دفاع مقدس و حوادثی است که برای ما پس از آن تا به امروز به شکل های گوناگونی مانند تروریسم به وجود آمد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه چنین حوادثی(تروریسم) به طور وسیعی دنیا را تهدید می کند، ابراز داشت: مرکز آن عبارت از خاورمیانه ای که نزدیک به کشور ما و عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و از سوی دیگر افغانستان است.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان عنوان داشت: این مراکز یادآور همان خاورمیانه جدیدی است که در گذشته مطرح کرده بودند؛ خاورمیانه جدیدی که تحت امر آمریکا و بلوک وابسته به غرب به رهبری رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه دشمنان اسلام هدف خود را از سوریه ای که پایگاه مقاومت بر ضد رژیم اشغالگر بود آغاز کردند، افزود: در این بین فرهنگی به نام تکفیر به تروریست ها القا می شد که این فرهنگ برخاسته از تفکر وهابیت است و در دنیا افرادی را به استخدام خود درآوردند و لشکری بزرگ را در اختیار رژیم غاصب و آمریکا با تفکر وهابیت قرار دادند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همه این کارها به منظور تأسیس خاورمیانه جدید با رهبری رژیم اشغالگر قدس وابسته به غرب به ویژه آمریکا است.

آیت الله موسوی جزایری بیان داشت: با وجود این که داعش و داعشیان و سایر تروریسم ها یک جریان لشکرکشی جهانی با جمعیتی بیش از ۲۰ هزار نفر بودند، اما نتوانستند اهداف و خواسته هایشان را محقق کنند و تمام اقدامات و معاملاتشان همه نقش برآب شد.

وی با اشاره به اینکه سقوط دژهای مقاومت «سوریه، فلسطین و لبنان همچنین عراق» از اهداف دشمنان بود، تصریح کرد: اکنون که از خواب خود بیدار شده اند، دیدند که کارهایشان به نتیجه نرسید و زحمت هایشان به هدر رفت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یمن به جمع اردوگاه مقاومت ملحق شد، ابراز داشت: یمنی ها بسیار معتقد و متعهد به شعارهای حضرت امام(ره) هستند و یمن اکنون کابوسی وحشتناک برای عربستان است.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان با بیان اینکه دشمنان و تروریست ها در سوریه نیز با شکست رو به رو شده اند، خاطرنشان شد: پایان داعش ان شاء الله نزدیک است در عراق هم با توجه به هزینه های گزافی که متحمل شده اند، اما اکنون می بینند که عراق امروز، عراق امیرالمومنین و عراق امام حسین(ع) است.

امام جمعه اهواز گفت: در سخنرانی که سرلشکر قاسم سلیمانی نیز در مراسم شهید حسین پور قمی داشت، بیان کرد که ان شاءلله در آینده نزدیک گروه تروریستی داعش و داعشیان به زودی کاملا نابود و محو می شوند. 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: هدف از این سخنان این است که بگوییم تمام تلاشهای ما برای مقابله با تکفیر و داعشیان در واقع بیعت با امام حسین (ع) است و حضور امروز شما عزیزان نیز بیعت با امام حسین (ع)، زینب کبری (س) و حضرت عباس(ع) است.

وی در پایان عنوان کرد: مستحب است که انسان هر روز زیارت عاشورا و «اِنی سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ وَ حَربٌ لِمَنْ حارَبَکُم» را برای بیعت با آن بزرگوار بخواند تا به خود یادآوری کنیم که با دوستان آنها دوست هستیم و با کسانی که با راه و روش آنها مقابله می کنند، پیکار می کنیم./۹۴۵۶/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات