۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۵۲۸۰۸۷

واکنش جریان الوفای بحرین به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

جریان الوفای اسلامی بحرین نسبت به تلاش آل خلیفه برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار داد.
بحرین و رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری رسا، جریان الوفای اسلامی بحرین در واکنش به تجاوزهای مستمر آل خلیفه به شعائر حسینی تأکید کرد که همگان به شعائر و اهداف نهضت اباعبدالله(ع) پایبند خواهند ماند.

این جریان با انتقاد شدید از تأسیس مرکز گفت وگو و تسامح از سوی آل خلیفه در آمریکا افزود: نظام در حالی این مرکز را افتتاح می کند که همواره به تعرض علیه شعائر اغلب شهروندان بحرین یعنی شیعیان می پردازد.

الوفای اسلامی اظهار داشت که این اقدام نظام یک دروغی آشکار و پوششی است که به وسیله آن روابط خود با رژیم صهیونیستی را گسترش می دهد.

در ادامه پیام با اشاره به سخنان پادشاه بحرین درباره لزوم بازگشت روابط با رژیم صهیونیستی آمده است: این سخنان و همچنین دیدار فرزند پادشاه از موسسه ای یهودی وابسته به رژیم صهیونیستی در لس آنجلس نشان دهنده نزدیکی میان آل خلیفه و صهیونیست ها و یکسان بودن سرنوشت اشغالگری آنان و ظلم به ملت های اصیل است.

جریان الوفای اسلامی سخنان حمد آل خلیفه را عامل برانگیختن احساسات ملت بحرین توصیف کرد و اظهار داشت: نسبت به عادی سازی روابط با دشمن هشدار داده و تظاهرات و واکنش را محدود به خیابان نمی دانیم بلکه در زمینه های مختلف شاهد اعتراض های مردمی خواهیم بود./980/ب903/د

ارسال نظرات