۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۵۲۸۰۴۳
جبهه العمل اسلامی لبنان:

اهتزاز پرچم صهیونیستی بر مزدوری اقلیم کردستان دلالت دارد

جبهه العمل اسلامی لبنان با اشاره به همکاری امنیتی میان رژیم صهیونیستی و اقلیم کردستان، همه پرسی جدایی اقلیم را توطئه ای آمریکایی و صهیونیستی خواند.
جبهه العمل اسلامی لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان نسبت به همه پرسی استقلال اقلیم کردستان عراق واکنش نشان داد و نوشت: همه پرسی که امروز برای جدایی اقلیم کردستان از عراق برگزار شد یک توطئه ای آمریکا و صهیونیستی جدید و قدیم است که هدف آن نیز تجزیه عراق و سوریه و کشورهای همجوار و باقی ماندن ریشه تنش طایفه ای و مذهبی و نژادی در منطقه به شمار می آید.

این جبهه افزود: این همه پرسی همچنین تهدیدی جدید برای امت عربی و اسلامی پس از چالش تروریسم تکفیری است که رعب و هراس و قتل و ویرانی را به بهانه دین گسترش داد در حالی که دین از این پدیده برائت می جوید.

العمل اسلامی تأکید کرد که همه پرسی اقلیم کردستان در پرتو شکست پروژه تکفیری صورت می گیرد و دشمن صهیونیستی کینه توز با تسریع در این همه پرسی و موافقت با آن درصدد جبران شکست است.

در ادامه این پیام آمده است: هماهنگی و همکاری امنیتی و نظامی میان دشمن صهیونیستی و اقلیم کردستان بر هیچ کس پوشیده نیست و متاسفانه شاهد اهتزاز پرچم صهیونیستی در کنار پرچم اقلیم هستیم. این مساله بر مزدوری و همکاری با دشمنی دلالت دارد که تنها درصدد محافظت از رژیم خود است.

این جبهه در پایان خاطرنشان ساخت: به برادران کُرد توصیه می کنیم از جدا شدن از محیط عربی و اسلامی خودداری کنند زیرا این محیط مطمئنا پناهگاه آنان است. صهیونیست ها و آمریکایی ها تنها در پی تضعیف و شکاف و تجزیه امت و دولت های اسلامی هستند./980/ب903/د

ارسال نظرات