۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۵۲۸۰۱۱
سردار خادم حسینی در گفتگو با رسا:

پیروزی بر داعش را جشن خواهیم گرفت

رییس مجمع رزمندگان لشگر ۱۰ سیدالشهداء، درباره اظهارات اخیر سردار سلیمانی مبنی بر نابودی داعش تا دو یا سه ماه آینده نیز گفت: ان شاالله به گفته ایشان تا ماه‌های آینده پیروزی بر داعش را جشن خواهیم گرفت.
خادم حسینی

سردار خادم حسینی رییس مجمع رزمندگان لشگر 10 سیدالشهداء در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در مورد سامانه موشکی خرمشهر و موضع غرب نسبت به ساخت موشکی ایران گفت: قدرت موشکی ایران از سوی کسانی مورد هجوم قرار می‌گیرد که خودشان در سال‌های نه چندان دور سلاح‌های مخوف‌تر و وحشتناک‌تری را تولید کرده و از آنها نیز استفاده می کردند، برای نمونه ژاپن یکی از محل‌های تست موشکی بود که هنوز فجایع آن تمام نشده است.

وی ادامه داد: علیرغم کشور ژاپن در بسیاری از کشورهای دنیا همچون ویتنام نیز شاهد تست سلاح‌های نظامی بروی مردم بی‌گناه بودیم و این اقدامات توسط کسانی انجام شده است که چشم دیدن قدرت نظامی ایران را ندارند و در این شرایط متاسفانه به ایران تهمت ضدحقوق بشری زده می‌شود و این در حالی است که سابقه سی ساله انقلاب ما نشان می‌دهد که ما به هیچ کشوری تجاوز نکرده‌ایم.

رییس مجمع رزمندگان لشگر 10 سیدالشهداء تاکید کرد: از دوران پیروزی انقلاب تا به امروز تمام اقدامات نظامی ما در قالب دفاع از کشور بوده است و سلاح‌هایی که تولید می‌شود یا نیروهای که آماده می‌کنیم همه برای دفاع از تمامیت ارضی کشور است؛ بنابراین دشمن امروز باید از ایران بترسد زیرا قدرت دفاعی ما به حدی رسیده که آنها امکان تجاوز به کشور ما را به خود نمی‌دهند.

سردار خادم حسینی یادآور شد: در گذشته اگر دشمن به ایران اسلامی حمله می کرد، به دلیل ضعف ما در مسائل دفاعی بوده است؛ اما امروز قدرت ما تا حدی است که کسی جرات این امر را به خود نمی‌دهد، در دنیایی که مثل جنگل بوده و از هر طرف تجاوزی سر می‌زند باید قدرتمند بود و همین قدرت ما سبب ناراحتی بعضی‌ها شده است.

وی در مورد همه‌پرسی کردستان عراق نیز تصریح کرد: این کار یک اتفاق سیاسی از پیش انجام شده و اسرائیل و آمریکا پشت پرده این کار است، در واقع آمریکا با ایجاد استقلال در اقلیم کردستان عراق به دنبال ایجاد یک اسرائیل دیگر در کشورهای اسلامی است و قطعا این اقدام رخ نمی‌دهد زیرا هیچکدام از کشورهای جهان با این امر هماهنگ نیستند.

رییس مجمع رزمندگان لشگر 10 سیدالشهداء ابراز داشت: شورای امنیت و سازمان ملل هم با موضوع استقلال کردستان عراق مخالفند و خوشبختانه جو در این زمینه به نفع ما است، زیرا مستقل شدن کردستان عراق به دنبال خود کردستان ترکیه، ایران و سوریه را خواهد داشت و این امر قابل قبول نیست.

سردار خادم حسینی درباره اظهارات اخیر سردار سلیمانی مبنی بر نابودی داعش تا دو یا سه ماه آینده نیز گفت: ان شاالله به گفته ایشان تا ماه‌های آینده پیروزی بر داعش را جشن خواهیم گرفت./816/۳۰۲/ص

ارسال نظرات