۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۵۲۸۰۱۰
قائم مقام صدا و سیمای مرکز خلیج فارس خبر داد؛

رونمایی از نرم افزار تفسیر دعاهای صحیفه در کنگره بین المللی امام سجاد

قائم مقام صدا و سیمای مرکز خلیج فارس از رونمایی نرم افزار تفسیر دعاهای صحیفه سجادیه خبر داد و گفت: از ظرفیت حضور میهمانان خارجی و داخلی کنگره بین المللی امام سجاد(ع) برای شرکت در برنامه های رادیو تلویزیونی استفاده می شود.
کنگره امام سجاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی لبخندان، مدیر موسسه فرهنگی اندیشه های اسلامی سجادیه و دبیر کمیته علمی کنگره بین المللی امام سجاد(ع) امروز در دیدار با علی ملا احمدی قائم مقام صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گزارشی از فعالیت های صورت گرفته برای برگزاری هرچه بهتر کنگره هفتم ارائه کرد.

در ادامه این دیدار، ملا احمدی قائم مقام صدا و سیمای مرکز خلیج فارس با اشاره به سیره ائمه هدی(ع) به ویژه امام زین العابدین(ع) در زمینه دستگیری از فقرا و نیازمندان گفت: برنامه ریزی برای اجرای برنامه های شناسایی محرومین و ایتام و حمایت از آنها در قالب کنگره بین المللی امام سجاد(ع) اقدامی بسیار ستودنی است.

 وی در ادامه افزود: صدا و سیمای مرکز خلیج فارس نیز تمام تلاش خود را برای  اجرای هرچه بهتر این برنامه به کار گرفته و از همه ظرفیت های دراختیار استفاده لازم را خواهد کرد.

ملااحمدی با اشاره به نقش رسانه ها در برگزاری هرچه بهتر کنگره کنگره بین المللی امام سجاد(ع) تصریح کرد: همه رسانه های فعال در استان هرمزگان به ویژه رسانه ملی تمام تلاش خود را در راستای ترویج فضائل و مناقب اهل بیت(ع) به ویژه فرهنگ صحیفه سجادیه و معارف امام سجاد(ع) به کار خواهند گرفت.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز خلیج فارس از آمادگی این مرکز برای پخش تیرز کنگره و پخش زنده روز برگزاری خبر داد و ابراز داشت: صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، به بهترین شکل ممکن از ظرفیت حضور میهمانان خارجی و داخلی برای شرکت در برنامه های رادیو تلویزیونی استفاده خواهد کرد.

ملا احمدی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه کنگره بین المللی امام سجاد(ع) رخداد فرهنگی معنوی شاخص در طراز ملی است، افزود:  100 برنامه تفسیر دعاهای صحیفه سجادیه با کارشناسی حجت الاسلام علی اکبر میرزایی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در صدا و سیمای مرکز خلیج فارس تولید شده است که نرم افزار آن در روز برگزاری کنگره هفتم رونمایی می شود.

گفتنی است، کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) هرساله در سالروز شهادت امام چهارم در 25 محرم از سوی دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان و با حمایت دفتر نماینده ولی فقیه در استان و استانداری هرمزگان، ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور و سایر نهادهای فرهنگی و با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در بندرعباس برگزار می‌شود./851/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات