۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۵۲۷۹۸۱
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

ترویج فرهنگ عاشورا مانعی در برابر گروه های تکفیری است

جوروند با اشاره به اینکه ماه محرم بهترین فرصت برای زنده نگه‌ داشتن اسلام است، گفت: با تبلیغ و ترویج فرهنگ عاشورا از نفوذ گروه ‌های تکفیری در جامعه جلوگیری می ‌کنیم.
محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان اداره که در تالار اجتماعات اداره کل برگزار شد با اشاره به تقارن هفته‌ دفاع مقدس با ماه محرم اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ابراز داشت: ایثار و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، برگرفته از نام سیدالشهدا(ع) و اقتدا به سالار شهیدان و قیام عاشورا است.

این مقام مسؤول خاطرنشان ساخت: ایام محرم و سوگواری حسینی، بهترین فرصت برای این است که پیوند خود را با حضرت سیدالشهدا(ع) محکم کنیم.

جوروند در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه تکفیر، آفت جهان اسلام است، تصریح کرد: ماه محرم بهترین فرصت برای زنده نگه‌ داشتن اسلام است و با تبلیغ و ترویج فرهنگ عاشورا از نفوذ گروه‌های تکفیری در جامعه جلوگیری می‌ کنیم.

وی با بیان اینکه بزرگداشت اهل بیت(ع) و بزرگان دینی، وظیفه‌ ما است، افزود: با برگزاری بزرگداشت‌ ها و مراسم ‌های مذهبی است که می ‌توانیم در مقابل گروه‌ های تکفیری و تروریستی بایستیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه در شهرهای آسیب‌پذیر باید این مراسم‌ های مذهبی بیشتری برگزار شوند، گفت: با بهره‌گیری از رهنمودهای ائمه اطهار(ع)، ترویج اهداف متعالی نهضت امام حسین (ع)؛ پیام آزادگی حضرت سیدالشهدا و یارانش، به گوش جهانیان خواهد رسید./9456/پ204/ب1

ارسال نظرات