۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۵۲۷۹۷۸
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

رونمایی از سه کتاب درباره سه سردار شهید مدافع حرم در اهواز

به مناسبت هفته دفاع مقدس اولین شب خاطره شهدای مدافع حرم با رونمایی از سه عنوان کتاب درباره سه سردار شهید مدافع حرم در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی خوزستان همراه ‌بود.
سردار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اولین شب خاطره شهدای مدافع حرم با حضور مسؤولان، خانواده شهدا، مدافعان حرم و عموم مردم در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی اهواز با رونمایی از سه عنوان کتاب درباره شهیدان مدافع حرم؛ سردار نوری، سردار مجدی نسب و سردار تقوی فر برگزار شد.

در این مراسم که مشاور امور ایثارگران استاندار، فرماندار اهواز، معاون فرهنگی بنیاد شهید استان، رؤسای بنیاد شهید اندیمشک مناطق یک و دو اهواز نیز حضور داشتند، ابتدا فرجیان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و رییس کمیته ایثارگران گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضمن خیرمقدم گویی به حاضران، اظهار داشت: اولین شب خاطره گویی مدافعان حرم به صورت یک کار جدید و مؤثر میتواند نقش مهمی در تثبیت رخدادهای ارزشهای دفاع مقدس و مبارزات مدافعان حرم داشته باشد.

 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان افزود: این همایش باهدف توسعه فرهنگ ایثار و شهادت می تواند اثرگذار باشد و از دل چنین همایش هایی می توان تاریخ شفاهی حماسه های جوانان میهن را یافت و تثبیت کرد.

این مقام مسؤول اذعان داشت: امسال محرم با هفته دفاع مقدس عجین شده است و باید تأثیرات محتوایی و کیفی این دو مناسبت به گونه ای باشد که برنامه های فرهنگی و مذهبی پرشور تر از هر سال برگزار گردد.

در ادامه این مراسم معنوی و باشکوه، مادر شهید مدافع حرم، رضا عادلی، پدر شهید مدافع حرم، داود نریمیسا، اسکندری، جانباز مدافع حرم ، خواهر شهید مدافع حرم، محمود مراد اسکندری و حجت الاسلام توکل به ذکر خاطرات خود از شهدا پرداختند.

همچنین رستمی، مدیرکل نهاد کتابخانه های خوزستان طی سخنانی برپایی محافل شهدا را اثربخش و مشارکت در برگزاری چنین برنامه هایی را افتخارآمیز دانست.

همچنین در این مراسم از سه عنوان کتاب با موضوعات شهدای مدافع حرم؛ سردار مجدی نسب، سردار تقوی فر و سردار سیدجاسم نوری و نیز از کلیپ دلتنگی ویژه فرزندان شهدای مدافع حرم که در معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و گروه مستند سازی مهاجر تهیه شده بود، رونمایی شد./۹۴۵۳/پ ۲۰۲/ش

 

ارسال نظرات