۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۵۲۷۹۴۱
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

دفاع مقدس برآمده از فرهنگ عاشورا است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه دفاع مقدس برآمده از فرهنگ عاشورا است، گفت: شهدا بهترین درس‌های اعتقادی و اخلاقی را در دوران دفاع مقدس به ما آموختند.
محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، امروز در مراسم صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سپاه شهرستان ورامین برگزار شد، گفت: شهدا بهترین درس‌های اعتقادی و اخلاقی را در دوران دفاع مقدس به ما آموختند.

وی در ادامه با بیان اینکه دوران دفاع مقدس بزرگترین دانشگاه اخلاق بود، ابراز کرد: دوران دفاع مقدس منشأ بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی و حتی کشورهای اروپایی است. دوران دفاع مقدس بزرگترین سرمایه در مقطع تاریخی کشور ما به شمار می‌رود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید براینکه دفاع مقدس یک فرهنگ است، اظهار داشت: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آن دوران و برگزاری راهیان نور از مطالبات رهبری در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده است.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه مردم ایران در آن دوران با توکل و استعانت از خداوند متعال در برابر مستکبران ایستادگی کردند، گفت: دفاع مقدس برآمده از فرهنگ عاشورا است و امروز همه هم و غم دشمنان گرفتن این فرهنگ از ملت ایران است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید براینکه پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب وظیفه همگانی است، ابراز کرد: مهمترین سلاح در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن صیانت و حفاظت از ارزش‌های دینی مانند حجاب است.

وی با بیان اینکه مسلمانان در طول تاریخ بزرگترین ضربه‌ها را از منافقان و دنیا پرستان خورده‌اند، تصریح کرد: امروز دشمنان با ایجاد فتنه‌های جدید به دنبال نابودی شعارهای کلیدی نظام هستند بنابراین در حال حاضر مهمترین وظیفه ما ایستادگی و مقاومت در برابر مستکبران و سازندگی کشورمان است همچنین ما نباید هرگز اجازه دهیم دشمن به ارزش‌های ما کوچکترین تعرضی داشته باشد./813/پ202/ب1

ارسال نظرات