۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۵۲۷۹۲۱

آیت‌الله سیدمحمدرضا غروی دارفانی را وداع گفت+ جزئیات برنامه

آیت‌الله سیدمحمدرضا غروی از علمای حوزه علمیه تهران، عصر روز گذشته دارفانی را وداع گفت.
آیت الله سید محمدرضا غروی

آیت‌الله سیدمحمد غروی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از درگذشت والد خود در عصر روز گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه عصر شنبه 2 مهرماه آیت‌الله سیدمحمدرضا غروی، به دلیل کهولت سن دارفانی را وداع گفت.

وی افزود: ان شاالله مراسم تشییع و خاکسپاری این عالم ربانی، روز دوشنبه با حضور علما، روحانیان، طلاب و اقشار مختلف مردم و بازاریان در شهر تهران برگزار خواهد شد.

آیت‌الله غروی خاطر نشان کرد: والد بنده 99 سال عمر با برکت داشتند که در طول مدت زندگی شان بیش از 70 سال در خدمت مردم، نظام و انقلاب بودند و این خدمت رسانی را برای خود افتخار می دانست.

وی یاد آور شد: ایشان از علمای تهران بود که سالیان سال به مردم، مسجد، جلسات هیئات مذهبی خدمت کرد و همچنین به تدریس دروس حوزه اشتغال داشت.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: ایشان از آغاز نهضت با امام راحل بودند و نمایندگی امام را در بازار تهران داشتند و مورد توجه حضرت امام خمینی(ره) قرار می گرفتند و اجازات گسترده ای از امام راحل و سایر مراجع تقلید نجف و قم داشتند.

وی افزود: ایشان در زمان حیاتشان در نهضت امام خمینی(ره) حضور داشت، ویژگی بارز ایشان این بود که در خدمت مردم بود و ارتباط خیلی زیادی با مردم داشت و هیچ مانعی در ارتباط برقرار کردن ایشان وجود نداشت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ایشان بیش از 70 سال به مردم و دستگاه امام زمان خدمت کرد و این خدمات ایشان قابل توجه مردم و مورد تایید مراجع تقلید، رهبری و حضرت امام راحل بود./917/ 302/ص

ارسال نظرات