۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۵۲۷۹۰۷
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ۱۵ خرداد:

انقلاب اسلامي امتداد نهضت عاشورا است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسين(ع) با اشاره به ارتباط انقلاب اسلامي با قيام عاشورا، انقلاب اسلامي را در امتداد نهضت عاشورا دانست و گفت: دليل انقلاب اسلامي چيزي جز اصلاح نبود.
حسين عبدالله پور قرچك

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قرچک شامگاه گذشته در مراسم عزاداری حسینیه شهدای قرچک با اشاره به اینکه تاكنون در تاريخ شاهد 4گونه قيام بوده ايم، گفت: عده اي اهداف مشخصي نداشتند، خونهاي زيادي را ريختند و سرانجام مشخصي هم نداشتند، عده اي هم به خاطر قلدري و گردن كشي قيام كردند، عده اي ديگر براي فساد و فتنه حركت كردند تا بتوانند براي خود بازاري گرم كرده و از آب گل آلود ماهي بگيرند و عده اي هم بالاتر از همه كارشان فقظ ظلم بود و براي ستمگري قيام مي‌كردند.

وي با يادآوري وصيت سيدالشهدا(ع) به برادرشان محمد حنيفه، خاطر نشان كرد: آن حضرت فرمود كه بدان اگر كسي در مورد حركت من از مدينه سوال كرد، جواب بده كه من دنبال فساد نبوده و بيهوده حركت نكردم مگر براي اصلاح امت جدم.

مسؤول امور روحانیون سپاه 15خرداد با اشاره به ارتباط انقلاب اسلامي با قيام عاشورا، انقلاب اسلامي را در امتداد عاشورا دانست و خاطرنشان كرد: دليل قيام مردم ايران چه بود؟ آيا بيهوده و از روي ظلم بود يا براي اصلاح جامعه؟

وي ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامي دين منحرف شده بود و هدف انقلاب اسلامي چيزي نبود جز مبارزه با انحراف خطرناك و فسادي كه اسلام را محو كرده بود.

کارشناس دینی اضافه كرد: ملتي كه بصير باشد پاي كار مي‌آيد و در جا نمي زند و مردمي كه دلايل وقوع انقلابشان را فراموش كنند؛ گمراه مي شوند.

وي در پايان با اشاره به تشييع شهيد حججي در روز چهارشنبه 5مهر ماه سال جاري، حركت آن جوان صالح را باعث وارد شدن شوك به دنياي هستي خواند و مطرح كرد: انسانهاي صالح آمدند تا حكومت صالحان را تشكيل دهند، صالحان آمدند تا بهشتي را قبل از بهشت برين بسازند و انسانهاي ديگر را نجات دهند، اگر كار از دست وارثان قيام عاشورا و انقلاب اسلامي خارج شود، دچار انحراف و فساد مي شويم./804/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات