۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۵۲۷۸۸۶
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

برگزاری گردهمایی بزرگ عاشوراییان در استان لرستان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری گردهمایی عاشوراییان در استان خبر داد و گفت: این گردهمایی روز تاسوعای حسینی برگزار می شود.
حجت الاسلام غلامی

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اظهار داشت: گردهمایی بزرگ عاشوراییان در استان لرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه گردهمایی عاشوراییان روز تاسوعا برگزار می شود، افزود: این مراسم روز تاسوعا در مصلی الغدیر خرم‌آباد و اماکن مذهبی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام غلامی خاطرنشان کرد: گردهمایی بزرگ عزاداران حسینی در روز عاشورا نیز در جایگاه ولایت برگزار می‌شود.

وی برگزاری مراسم عزاداری حسینی را فرصتی مناسب در جهت تبیین و ترویج هدف قیام امام حسین(ع) خواند و اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت مبلغان و هیأت های مذهبی در این ایام تلاش می شود اهداف قیام حسینی ترویج شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه یادآور شد: بیش از یک هزار و 500 مبلغ در سراسر استان اعزام شده است و این مبلغان با حضور در مجالس عزاداری، هیأت های مذهبی و مناطق شهری و روستایی در جهت ترویج نهضت حسینی اقدام می کنند.

وی خاطرنشان کرد: گردهمایی بزرگ عاشوراییان با سخنرانی نماینده ولی فقیه در لرستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی و دیگر مسؤولان استانی برگزار می شود.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی و توجیهی توجیهی ویژه مبلغان، مداحان و مسؤولان هیأت های مذهبی عنوان داشت: امید است در سایه ارتقای سطح توانایی های این قشر شاهد برگزاری باشکوه تر مراسم عزاداری محرم باشیم./9459/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات