۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۵۲۷۸۶۳
معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی:

۱۶۰۰ طلبه در مدارس علمیه استان مرکزی دارای کارت هوشمند هستند

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی گفت: ۱۶۰۴ طلبه در حوزه های علمیه استان مرکزی دارای کارت هوشمند هستند که از این تعداد ۱۰۹۳ کارت هوشمند از حوزه علمیه قم صادر شده است.
معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی

حجت‌الاسلام سهیل جعفری، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان داشت: 1604 طلبه در حوزه های علمیه استان مرکزی دارای کارت هوشمند هستند که از این تعداد 1093 کارت هوشمند از حوزه علمیه قم صادر شده است.

فواید مفید ورزش در جهت حفظ بنیه جسمی و روحی طلاب

معاون امور طلاب و دانش اموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به فواید مفید ورزش در جهت حفظ بنیه جسمی و روحی طلاب حوزه های علمیه، اظهار داشت: امروز با هماهنگی های انجام شده سالن های وررزشی،  کلاس و لوازم ورزشی برای طلاب تهیه شده است و تمامی طلاب می توانند از این امکانات ورزشی بهره مند شوند.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه حوزه علمیه استان مرکزی تعداد 1970 نفر طلبه اعزام به خارج از کشور داشته است، خاطر نشان کرد: تا به امروز 1800 نفر از طلاب را به اردو و همچنین 40 نفر از طلاب برگزیده به عتبات عالیات اعزام شده اند.

تشکیل صندوق قرض الحسنه در تمامی مدارس علمیه

معاون امور طلاب و دانش آموختگان در ادامه در رابطه با وام های قرض الحسنه ویژه طلاب استان مرکزی، گفت: طی هماهنگی های حجت الاسلام حسینی پور مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با بانک های طرف قرار داد تعداد 235 مورد وام قرض الحسنه به مبلغ 5 میلیون تومان به طلاب اعطا شده است.

حجت الاسلام جعفری بیان داشت: تشکیل صندوق قرض الحسنه در تمامی مدارس علمیه استان مرکزی یکی دیگر از برنامه های انجام شده در حوزه علمیه استان مرکزی در سال جاری بوده است که این طرح به خوبی توانسته است نیازهای مالس طلاب را رفع کند.

برگزاری 70یادواره شهدا در حوزه های علمیه استان مرکزی

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به فعالیت این معاونت در جهت خانواده های شهدای روحانی نیز گفت: برای 55 خانواده شهید که جزء خانواده های شهدای روحانی محسوب نمی شدند تشکیل پرونده شده است که جزء خانواده های شهدای روحانی استان مرکزی قرار بگیرند.

حجت الاسلام جعفری در ادامه با اشاره به برگزاری 70یادواره شهدا در حوزه های علمیه استان مرکزی، گفت: سرکشی به خانواده های شهدا به همراهی مدیریت حوزه علمیه استان و اعزام تعداد 1280 نفر به سفرهای راهیان نور از دیگر برنامه های معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی بوده است.

به گزارش رسا، معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه  با همّت بلند حضرت آیت الله مقتدایی(دامت برکاته) در ساختار جدید حوزه  تأسیس گردید و در اواخر سال 87 آغاز به کار کرد./842/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات