۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۵۲۷۸۵۰
وزیر صنعت لبنان:

تاسیس اسرائیل بزرگ دغدغه آمریکا است

وزیر صنعت لبنان از تاسیس اسرائیل بزرگ به عنوان بزرگترین دغدغه آمریکا یاد کرد.
حسین الحاج حسن وزیر صنعت لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین الحاج حسن وزیر صنعت لبنان در مراسم عزای حسینی که از سوی حزب الله در مجتمع سیدالشهدا در منطقه هرمس برگزار شد، گفت: همه مسؤولان و سیاستمداران و ملت های لبنان و منطقه با سخنان دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا درباره اسکان دائمی آوارگان در لبنان و کشورهای همجوار به شدت مخالفت کردند.

وی افزود: اسکان دائمی آوارگان جزئی اساسی از پروژه ای آمریکا و اسرائیل است که با هدف ترسیم مجدد نقشه منطقه بر اساس مدیترانه جدید صورت می گیرد تا رژیم صهیونیستی به تنها دولت برتر در منطقه شود.

وزیر صنعت لبنان، دغدغه اصلی آمریکا را تاسیس اسرائیل بزرگ برشمرد و تصریح کرد: ما تصمیم گرفتیم در مقابل چنین پروژه هایی با قدرت ایستادگی کنیم جنگ و نزاع همچنان ادامه دارد و جنگ تا زمانی که این خطر و این پروژه وجود داشته باشد، ادامه می یابد.

وی خاطرنشان ساخت: با وجود دومین آزادی که به فضل معادله طلایی ارتش، ملت و مقاومت صورت گرفت همچنان در قلب نبرد قرار داریم به ویژه اینکه تهدید و خطر تروریسم تکفیری که در چارچوب پروژه آمریکا و اسرائیل در منطقه قرار دارد همچنان موجود است و تروریست ها بخشی از خاک عراق و سوریه را اشغال کرده اند./980/ب903/د

ارسال نظرات