۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۵۲۷۸۴۹

برگزاری نظرسنجی در مناطق گوناگون کشور برای کارآمدی فعالیت های تبلیغی

رییس اداره اطلاع رسانی و تولیدات رسانه ای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از انجام نظر سنجی در مناطق گوناگون کشور برای کارآمدی فعالیت های تبلیغی خبر داد.
رمضانعلی بذرافشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رمضانعلی بذرافشان رییس اداره اطلاع رسانی و تولیدات رسانه ای دفتر تبلیغات اسلامی امروز در نشست رسانه ای تشریح برنامه های حوزه علمیه خواهران برای ماه محرم گفت: برنامه ریزی های خوبی برای پشتیبانی از فعالیت های تبلیغی طلاب به صورت چهره به چهره  و حضور آن ها در فضای مجازی برای تبلیغ صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت عالی حوزه علمیه خواهران برای انجام تبلیغ دین به ویژه در جامعه بانوان به منظور هماهنگی با مراکز حوزوی و همسو فعالیت های پیش رو انجام می شود، خوشبخانه خواهران مبلغ فعالیت های اثرگذاری در تبلیغ دینی در زمینه های سنتی و مدرن داشته اند.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره هنر آسمانی با بیان این که توانایی ها و قابلیت های 37 هزار نفر از خواهران طلبه در سامانه ای شناسایی شده است، اظهار داشت: بر این اساس توانایی افراد برای استفاده در زمینه های گوناگون تبلیغی مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: کار دیگری که انجام شده نظرسنجی درباره سبک زندگی است و سراغ نداریم در مناطق به آسیب های این گونه رسیدگی شود، محوریت اعزام مبلغ به مدارس علمیه خواهران واگذار شده است و احصا شده که در هر منطقه ای چه معضلاتی درباره سبک زندگی و مسائل اجتماعی وجود دارد تا طلبه به راحتی فعالیت تبلیغی انجام دهد.

بذرافشان با بیان این که بر اساس این اطلاعات طلبه و مبلغ می تواند فعالیت و تبلیغ خود را کاربردی کند، ابراز داشت: 18 هزار نفر از مبلغان در طول 75 روز در نظر سنجی مناطق گوناگون کشور مشارکت داشتند و نظر سنجی جامعی صورت گرفته و می توانیم بدانیم که آمار مفاسد و جرایم هر منطقه چه چیزهایی است و می تواند در زمینه تبلیغ مورد استفاده باشد.

وی عنوان کرد: فعالیت دیگر برگزاری نشست های آنلاین است، برای اغلب مدارس علمیه خواهران کشور این امکان وجود دارد که به صورت آنلاین با کارشناسان محتوایی و مدیران مرتبط در راستایی مشاوره، همفکری و کاربردی کردن تبلیغ برقرار می شود، به زودی  برنامه قرارگاه های فرهنگی و ساماندهی در راستای تأثیرگذاری بیشتر بر تبلیغ آموزه های دینی در قالب طرح خادمان رضوی، کانون های قرآن و عترت و طرح های دیگر تشریح خواهد شد./1323/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات