۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۵۲۷۸۴۸
روحانی لبنانی:

با استفاده از نهضت حسینی در برابر دشمن ایستاده ایم

عضو ارشد جنبش امل لبنان تصریح کرد که با استفاده از نهضت حسینی در برابر دشمن ایستاده ایم.
حجت الاسلام حسن عبدالله مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن عبدالله مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی شر قدر مطلق و ویروس فساد است و اعتقادات راسخ نشأت گرفته از نهضت حسینی عامل بسیاری از پیروزی ها بر دشمن صهیونیستی به شمار می‌آید.

وی افزود: زمانی که رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۷۸ وارد لبنان شود این جامعه حسینی مقاوم بود که در برابر همه تهدیدات و چالش های دشمن صهیونیستی ایستاد و بر همه آنها فائق آمد.

این روحانی لبنانی بر لزوم ایستادگی در برابر پروژه تروریست تکفیری تاکید کرد و اظهار داشت: تروریست های تکفیری درصدد ضربه‌زدن به لبنان و جهان عرب و اسلام و همه بشریت هستند و می‌خواهند تروریسم را در جهان گسترش دهند.

وی گفت: ایستادگی در برابر این تروریست ها که امام موسی صدر همواره نسبت به آن هشدار می داد امری واجب و ضروری است به ویژه اینکه تروریسم به مساله مهمی در جهان کنونی مبدل شده است. اولویت برای ساخت جامعه حقیقی مبارزه با دشمن صهیونیستی و تروریسم تکفیری است که هر دو می‌خواهند به جامع ضربه بزنم.

حجت الاسلام حسن عبدالله ادامه داد: ما از دشمن صهیونیستی و دشمن تکفیری نمی ترسیم چراکه از ویژگی ها و امتیازهای نهضت حسینی برخوردار هستیم و با استفاده از آنها در برابر این دشمن دشمن اصلی ایستاده و راه خود را می یابیم.

عضو ارشد جنبش امل خاطرنشان ساخت که برای که بتوانیم در حدواندازه‌های مسؤولیتی که برای ما قرار گرفته است، باشیم باید برادری واقعی را میان مسلمانان به نمایش بگذاریم و این مسئله میان جنبش امل و حزب الله لبنان به خوبی نمایان بوده و برادری میان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله و نبیه بری رییس پارلمان لبنان و رییس جنبش امل بر هیچ کس پوشیده نیست./۹۸۰/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات