۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۵۲۷۸۳۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

ایام محرم بهترین فرصت برای بصیرت بخشی و معرفت افزایی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان ایام محرم را بهترین فرصت در جهت بصیرت بخشی و معرفت افزایی دانست و گفت: مبلغان با استفاده از فرصتهای تبلیغی و توجه به مخاطبان در راستای معرفت افزایی گام بردارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مجالس عزاداری و دهه نخست محرم بهترین فرصت تبلیغی برای حوزه های علمیه، طلاب و مبلغان است.

وی با اشاره به اعزام و فعالیت مبلغان در ایام محرم که در مناطق تبلیغی شهری و روستایی فعالیت دارند، افزود: فعالیت تبلیغی مبلغان فرصتی مناسب در جهت معرفت افزایی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری محرم با حضور مبلغان عنوان داشت: این مراسم عزاداری دارای محتوا، مغز و معرفتی عقیدتی، تربیتی و اخلاقی است و نقش مؤثری در بصیرت بخشی دارد.

وی با اشاره به محوریت سخنرانی مبلغان در مجالس عزاداری حسینی خاطرنشان کرد: اهداف قیام امام حسین(ع)، شخصیت حسینی، امامت و ولایت از جمله مباحثی مهم بوده که باید مورد توجه مبلغان قرار گیرد.

حجت الاسلام مهدوی بیان مسائل و مشکلات روز جامعه و بصیرت بخشی به نسل جوان برای مسون ماندن در برابر آسیب های اجتماعی از دیگر محوریت سخنان مبلغان قرار دارد.

وی اظهار داشت: مبلغان با در نظر گرفتن فرصت تبلیغی باید به بحث مخاط شناسی توجه داشته باشند و بر اساس نیازهای روز جامعه به بصیرت افزایی و معرفت بخشی گام بردارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه بیان داشت: افزون بر مبلغان بومی استان از 700 مبلغ غیر بومی از استانهای مشهد، قم و اصفهان دعوت شده است که در مناطق تبلیغی فعالیت دارند.

وی یادآور شد: 600 مبلغ بومی و 400 خواهر مبلغ در کنار مبلغان بومی به سراسر استان لرستان اعزام شده اند و تا پایان دهه نخست محرم فعالیت خواهند داشت./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات