۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۵۲۷۸۰۷
اسدی‌کرم:

شهدا تا پای جان به وظایف خود عمل کردند

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: شهدای دوران دفاع مقدس مصداق بارز عملگرایی بودند و در راه انجام وظایفشان از بذل جان خود هم دریغ نکردند.
اسدی کرم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دفاع پرس، نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس به تمام وظایف الهی خود عمل می‌کردند و تا پای جان در این راه ثابت قدم بودند، اظهار داشت: جنگ تحمیلی، کارنامه‌ای شفاف و غرورآفرین از اخلاص، ایثارگری، شهامت و شهادت رزمندگان است؛ آن‌ها در راه انجام وظایفشان در طول سال‌های جنگ از جان خود نیز دریغ نکردند و مصداق بارز عملگرایی بودند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  عملگرا بودن مسئولان نظام را رکن اصلی در موفقیت‌های روز افزون جامعه دانست و افزود: مسئولانی که دوران دفاع مقدس را درک کرده‌اند باید روحیات خود را که برگرفته از روزهای فداکاری، هم‌نوع‌دوستی و ازخودگذشتگی بود را حفظ کنند و با همان حالات ارزشی در هر پست و مقامی که هستند به مردم و در راس آن به نظام اسلامی خدمت کنند.

اسدی‌کرم عدم عمل کردن به شعارها توسط مسئولان را باعث بی‌اعتمادی مردم نسبت به نظام دانست و گفت: یادگاران دفاع مقدس که امروز خود را در هر لباسی که بر تن دارند، خادم مردم می‌دانند باید به شعارهایی که به مردم می‌دهند عمل کنند، چرا که عدم این امر باعث صلب اعتماد مردم می‌شود و باید بدانیم که با شعار دادن هیچ کاری به سرانجام نمی‌رسد.

این نماینده مجلس با اشاره به اجرا نشدن بسیاری از شعارهای مسئولان در قبال تعهد به مردم ادامه داد: شعارهای بی‌پایه و اساس برخی مسئولان باعث دلسردی جوانان نسبت به عملکرد دولت‌ها می‌شود.

وی در پایان گفت: اگر تمام مسئولان نظام، سبک زندگی شهدا که ریشه در ساده‌زیستی داشت را الگوی خود قرار دهند، و مسئولیت‌های خود را به نحو احسنت انجام دهند، مشکلات عمده کشور از بین خواهد رفت./۱۳۲۵/۱۰۳/خ

ارسال نظرات