۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۵۲۷۸۰۰
آیت الله نجفی:

حوزه نجف مدافع اسلام اصیل محمدی است

یکی از مراجع تقلید نجف اشرف خاطرنشان کرد که حوزه علمیه نجف اشرف مدافع اسلام اصیل محمدی (ص) و مذهب تشیع در جهان است.
آیت الله بشیر نجفی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار با شخصیت های مختلف حوزوی، عشایری و دیپلماتها بر اهمیت تمسک به سیره اهل بیت (ع) تاکید کرد و گفت: ائمه معصوم (ع) مسیر ارتقا تقوا و فضیلت‎های انسانی هستند. مبلغان و طلاب حوزه‎های علمیه باید تلاش وافری برای تبلیغ اسلام اصیل محمدی (ص) برگرفته از سیره اهل بیت (ع) انجام دهند.

این مرجع تقلید افزود: دیپلمات‎های عراقی باید به صنعت گردشگری دینی در این کشور به ویژه زیارت عتبات مقدس توجه ویژه‎ای کنند و چهره حقیقی از مبانی و ارزش‎های مردم عراق را به جهانیان نشان دهند.

حضرت آیت الله نجفی حوزه علمیه نجف را مدافع اسلام اصیل برشمرد و اظهار داشت: پیروزی‎های ارتش و بسیج مردمی عراق بر جریان تروریستی داعش امتداد پیروزی کربلا مقدس و امام حسین (ع) به شمار می آید.

وی نسبت به تلاش دشمنان برای مخدوش کردن چهره اسلام هشدار داد و تصریح کرد: پیروان اهل بیت (ع) باید از نجف اشرف که پایگاه اسلام اصیل اسلام و مذهب تشیع است، دفاع کنند.

این مرجع تقلید بیان داشت: عشائر عراق با رشادت و جانفشانی بسیار در برابر همه خطر‎ها ایستادند و اکنون مسؤولیت حفظ وحدت ملی را برعهده دارند.

حضرت آیت الله نجفی افزود: دشمنان اسلام و عراق درپی تخریب عقاید فرزندان و منحرف کردن مسیر امت اسلامی هستند./994/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات