۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۵۲۷۷۸۹
جانشین ریاست جامعه المصطفی مطرح کرد؛

جامعه‌‌المصطفی پیشگام تبیین گفتمان عدالت و عقلانیت از اسلام

حجت الاسلام مهدوی مهر تبیین اندیشه اسلام ناب را مهم‌ترین هدف جامعه المصطفی دانست و گفت: جامعه المصطفی پیشگام تبیین گفتمان عدالت و عقلانیت از اسلام در سراسر عالم است.
حجت الاسلام مهدوی مهر جانشین ریاست جامعه المصطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت الاسلام مهدوی مهر در مراسم آغاز سال تحصیلی مؤسسه آموزش عالی علوم و معارف جامعة المصطفی که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشکده اصول الدین برگزار شد با اشاره به برنامه های این مؤسسه عنوان کرد: در اولین گام از راه اندازی این مؤسسه، جمعی از دانشجویان عراقی را پذیرش کرده و معارف اسلامی را به آنها آموزش می دهیم.

وی افزود: تربیت مبلغان معارف ناب الهی بر اساس نیازهای کنونی جهان یکی از مهم‌ترین رسالت های جامعة المصطفی است که بخشی از این وظیفه برعهده موسسه آموزش عالی علوم و معارف جامعة المصطفی قرار دارد.

جانشین ریاست جامعة المصطفی تصریح کرد: بزرگترین رسالت جامعة المصطفی گسترش معارف دینی براساس علم، انصاف و عدل بر بستر نوآوری های علمی است.

وی ساختن جامعه اسلامی با استفاده از نسل جدید را موضوعی مهم دانست و خاطرنشان کرد: باید بنای جدید عراق و دیگر کشورهای اسلامی براساس علم و معرفت و با تلاش نسل جوان آنها رقم بخورد و با نوآوری در عرصه های گوناگون این مسأله اتفاق بیفتد.

حجت الاسلام مهدوی مهر ادامه داد: عراق یکی از کشورهای مظلوم در جهان اسلام است و همه ما مسؤولیت داریم که برای رفع مظلومیت آن تلاش کنیم.

وی تأکید کرد: از بین بردن خرافات و رژیم هایی مانند اسرائیل که رگ استکبار جهانی و داعش و جریان های تکفیری است یکی از کارهایی است که باید توسط نسل جدید رقم بخورد.

نماینده جامعة المصطفی در عراق ابراز کرد: جامعة المصطفی پیشگام تبیین گفتمان عدالت و عقلانیت از اسلام در سراسر عالم است و تلاش می کند تا تبیین معارف اسلام ناب را در تمام عالم انجام دهد.

حجت الاسلام مهدوی مهر در پایان خاطرنشان کرد: جامعه المصطفی به دنبال این است که با بهره گیری از ظرفیت های نوین جهانی، اندیشه اسلام ناب را در حوزه های مختلف علمی تبیین کند./872/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات