۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۵۲۷۷۸۸
حجت الاسلام فاضل تبریزی:

مسؤولان مسؤولیت کاری را که بلد نیستند نپذیرند

استاد حوزه علمیه گفت: امروز خیلی افراد هستند که مسؤولیت هایی را پذیرفته اند و آدم های خوب و مؤمنی هم هستند ولی کار بلد نیستند.
حجت الاسلام فاضل تبریزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد فاضل تبریزی، استاد حوزه علمیه، پیش از ظهر امروز در سومین روز از مراسم عزاداری دهه اول محرم در دفتر مقام معظم رهبری در قم با اشاره به روایتی از امام حسین(ع) اظهار داشت: حضرت به فردی که از یمن به دیدار ایشان آمده بود فرمودند در دنیا زیر بار مسؤولیتی که نمی توانی انجام دهی نرو.

وی خاطرنشان کرد: انسان نباید کاری که نمی تواند انجام دهد را بپذیرد و باید کار را به اهلش سپرد؛ امروز خیلی افراد هستند که مسؤولیت هایی را پذیرفته اند و آدم های خوب و مؤمنی هم هستند ولی آن کار را بلد نیستند.

حجت الاسلام فاضل تبریزی افزود: نصیحت دوم امام حسین(ع) این بود که کاری که از سواد و معلومات انسان بالاتر است متعرض آن کارها نشو و به آن کاری نداشته باش؛ خیلی چیزها است که از عقل و سواد ما بالاتر است و نمی توانیم آنها را درک کنیم و نباید به آنها اعتراض کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) برای خدا قیام کرد و خانواده خود را هم با خود برد و در یک روز خود و تمام عزیزان خود حتی بچه های کوچک را در راه خدا ایثار کرد در حالی که از نظر اوضاع جنگی صلاح نبود امام حسین(ع) بجنگد ولی ما امروز می بینیم که حکومت دنیا در دست امام حسین(ع) است.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: امروز ما می بینیم که بزرگترین عزاداری ها و حرکت ها در دنیا برای امام حسین(ع) است و بیشتر از هر کسی در دنیا خواهان و دوستدار دارد./843/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات