۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۵۲۷۷۷۵
معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه خوزستان خبر داد؛

اعزام ۱۳۰ مبلغ به مدارس آموزش و پرورش

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه خوزستان گفت: ۱۳۰ نفر از مبلغان حوزه علمیه خوزستان برای مدارس آموزش و پرورش این استان به مناسبت هفته دفاع مقدس و محرم الحرام اعزام شدند.
روحانیان مبلغ

حجت الاسلام مهدی علیزاده، معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اعزام مبلغان به مدارس آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: 130 نفر از مبلغان حوزه های علمیه استان به مناسبت دهه اول محرم و هفته دفاع مقدس به مدارس آموزش و پرورش خوزستان اعزام شدند.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه خوزستان در ادامه بیان داشت: از مبلغان اعزام شده به مدارس آموزش و پرورش استان، 80 مبلغ برادر و 40 مبلغه خواهر هستند.

این مقام مسؤول با اشاره به وظایف این مبلغان، تصریح کرد: بیان اهداف حرکت و قیام اباعبدالله الحسین(ع) در کربلا و تطبیق این قیام با ارزش های انقلاب اسلامی و تبیین جانفشانی ها و ایثار شهدای دفاع مقدس در جنگ تحمیلی با رژیم بعثی از وظایف این مبلغان در این مدت تبلیغی خواهد بود.

حجت الاسلام علیزاده ابراز داشت: مدت تبلیغی این مبلغان و مبلغات به مناسبت هفته دفاع مقدس و محرم الحرام، دهه اول محرم و دهه آخر اربعین حسینی خواهد بود.

وی در پایان بیان داشت: مبلغان و مبلغات به محض پایان این دهه اول پس از بیست روز در دهه اربعین حسینی دوباره به مدارس آموزش و پرورش اعزام خواهند شد./9453/ت303/ب1

ارسال نظرات