۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۵۲۷۷۷۲
وزیر بهداشت:

متاسفانه گاهی برخی از افراد با اسم شهدا ظاهر فریبی می‌کنند

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه متاسفانه در جامعه امروز ما نگاه‌ها بیشتر مادی شده است تا باطنی گفت : بنده می‌خواهم که به خانواده شهدا در حوزه بهداشت و درمان بیشتر رسیدگی شود متاسفانه گای برخی از افراد با اسم شهدا ظاهر فریبی می‌کنند.
وزیر بهداشت - سفر به بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، ظهر امروز یکشنبه (دوم مهرماه) در اولین همایش ملی شهدا و ایثارگران داروساز کشور که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد با بیان اینکه امیدواریم راه و منش شهدا فقط مختص این جلسات نباشد بلکه همواره راه آنها ادامه داشته باشد اظهار داشت: خانواده‌‌های شهدا قهرمانان ملی ما هستند و ما دربین آنها زندگی می‌کنیم و این خانواده‌ها سرشار از عشق و ادارت هستند. شهدا نیازی به حزن و اندوه ندارند و اگر حزنی است یرای ماست که از راه آنها فاصله گرفته‌ایم .

وی ادامه داد: در این جلسه یاد و خاطره شهدایی زنده می‌شود که دنیا را رها کردند و مسئولیت ملی و اجتماعی خود را به نحو احسن به پایان رساندند.این را بدانیم که امروز روز انجام کارهای بزرگی است که ارزش آن کمتر از کار رزمندگان اسلام نیست؛ مشکلات پیچیده‌تر شده و دشمنان در حوزه دارو سازی نیز اقداماتی داشته‌اند. زنده نگه داشتن یاد شهدا برای تذکر به خودمان است.

وزیر بهداشت عنوان کرد: متاسفانه در جامعه امروز ما نگاه‌ها بیشتر مادی شده است تا باطنی و امیدواریم اخلاق اسلامی مقدمه‌ای شود تا انسان بتواند در هر لباسی که هست در خدمت مردم باشد و افردا فعال در حوزه داروسازی در ین عرصه خیلی می‌توانند موثر باشند.

هاشمی تاکید کرد: ما در حوزه درمان کمبود‌های بسیار زیادی داریم و همگان درخواست کمک داریم. در اینجا از آقای دیناروند "رئیس سابق سازمان غذا و دارو" می‌خواهم که در حوزه بهداشت و درمان رئیس جدید این سازمان را یاری کنند. فراموش نکنید که شما می‌توانید در عرصه اقتصاد مقاومتی و خودباوری ملی قدم‌های موثری بردارید، هر بخشی را که کم بگذارید، مسئول هستید.

وی افزود: بنده می‌خواهم که به خانواده شهدا در حوزه بهداشت و درمان بیشتر رسیدگی شود متاسفانه گاهی برخی از افراد با اسم شهدا ظاهر فریبی می‌کنند ولی در وقت عمل کوتاهی می‌کنند اینکه ما به دیدار خانواده‌های شهدا برویم وظیفه ما است و این رفتار به ما آرامش می‌دهد.

در این همایش از ۴۸ خانواده شهید داروساز توسط وزیر بهداشت تقدیر شد./816/۲۰۲/ص

ارسال نظرات