۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۵۲۷۷۴۵
آیت الله علما:

خط مشی قرار دادن قیام عاشورا، زمینه ساز پیروزی در تمام عرصه ها است

آیت الله علما با اشاره به اینکه باید قیام عاشورا را الگو قرار داد، گفت: رمز پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس نیز الگو قرار دادن عاشورا و تمسک جستن از حرکت امام حسین (ع) بود.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در همایش تجلیل از روحانیان رزمنده ابراز داشت: پیروز حقیقی کسی است که قیام امام حسین (ع) را الگوی خویش قرار دهد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید عاشورا را خط مشی خویش قرار داد و با الگوبرداری از عاشورا در مسیر حق و حقیقت گام برداشت و ایثارگری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: رمز پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس نیز الگو قرار دادن عاشورا و تمسک جستن از حرکت امام حسین (ع) بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با الگو قرار دادن مکتب عاشورا در تمام عرصه ها با اقتدار و صلابت ظاهر شده و هیچ قدرتی توان شکست دادن این انقلاب را نخواهد داشت.

آیت الله علما بیان داشت: باید تفکر عاشورایی را حفظ کرد زیرا این تفکر زمینه ساز پیروزی در تمام عرصه های تقابل با دشمنان و مستکبران است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد: فلسفه قیام عاشورا زنده نگه داشتن فریضه امر به معروف و نهی از منکر است بنابراین نباید اجازه داد این مهم به فراموشی سپرده شود./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات