۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۵۲۷۷۳۶
رسانه های امروز در یک نگاه؛

همه پرسی کردستان برگزار خواهد شد؟!

حرکت کور برای فرار از رکود، بهتر از سکوت!، مأموریت حساس، ایران قدرتمند‌تر از همیشه، کوکِ ساز «برجام ۲» در نیویورک!، خبرگان رهبري و مطالبه‌گري از مسؤولان، تجزيه عراق به روايت سازمان ملل بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
رسانه ها و مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حرکت کور برای فرار از رکود، بهتر از سکوت!، مأموریت حساس، ایران قدرتمند‌تر از همیشه، کوکِ ساز «برجام ۲» در نیویورک!، خبرگان رهبري و مطالبه‌گري از مسؤولان، تجزيه عراق به روايت سازمان ملل بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که بیشتر به مسأله تجزیه عراق اشاره کردند.

روزنامه جوان در پی مسأله استقلال کردستان طی یادداشتی به این قضیه پرداخت و نوشت با توجه به ناهماهنگی های موجود در چگونگی برگزاری این همه پرسی و مشخص نبودن تعداد افراد واجد شرایط در داخل و خارج کشور عراق احتمال کنسل شدن این همه پرسی قوی تر شده است.

با توجه به دیدار اخیر نمایندگان خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری رونامه صبح نو به فرمایشات رهبری در این دیدار اشاره کرد و نوشت؛ رهبر انقلاب تاکید داشت تا مرکز و کانونی ایجاد شود تا نگاه کلان و راهبردی انقلاب در آن اعمال شود.

گفتنی است رسانه ها به موضوعات دیگری از جمله پیگیری فاجعه منا و مسأله برجام پرداختند که در ذیل اشاره شده و آنها را با هم می خوانیم.

حرکت کور برای فرار از رکود

روزنامه وطن امروز نوشت: گویا دولتی‌ها حالا بعد از گذشت بیش از چهار سال و در همین آغاز به کار دولت دوازدهم قرار است دوباره همان راه‌‌های رفته و شکست‌خورده قبل را تکرار کنند.

ادامه مطلب...

مأموریت حساس

روزنامه صبح نو نوشت: یکی از مأموریت‌های مهمی که رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با اعضای خبرگان رهبری برای این مجلس مطرح و تبیین کردند، ایجاد مرکزی برای اعمال نگاهی کلان و راهبردی به مجموعه انقلاب است.

ادامه مطلب...

بهتر از سکوت!

روزنامه وطن امروز طی یادداشتی نوشت: دوم مهر ۹۴ بود که خبری تکان‌دهنده از سرزمین حجاز جامعه مسلمانان را در بهتی عظیم فرو برد. حدود ۷هزار حاجی در میان انبوه جمعیت و با لب‌‌های تشنه در صحرای منا جان سپردند.

ادامه مطلب...

ایران قدرتمند‌تر از همیشه

روزنامه جام و جم نوشت: تردیدی نیست که ستیز سلطه‌جویانه‌ آمریکا علیه ایران، در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد یافت اما در این نکته نیز نباید تردید کرد که ایران قدرتمندتر از همیشه به راه خود ادامه خواهد داد و بر توطئه‌های آتی نیز غلبه خواهد کرد.

ادامه مطلب...

کوکِ ساز «برجام ۲» در نیویورک!

روزنامه کیهان نوشت: آقای روحانی چگونه در سخنان متعدد خود در نیویورک از «زنده بودن برجام در تاریخ سیاسی منطقه و جهان» و «لزوم اعتماد برای حفظ برجام و مذاکرات آینده»! سخن می‌گوید، آیا این سخنان به معنی ارسال «پالس مثبت»! برای تن دادن به مذاکرات «برجام ۲» است؟

ادامه مطلب...

خبرگان رهبري و مطالبه‌گري از مسؤولان

فرمايشات مقام معظم رهبري در جمع ریيس و اعضاي مجلس خبرگان رهبري واجد نكات جديد و بديعي بود.

ادامه مطلب...

تجزيه عراق به روايت سازمان ملل

قرار است همه‌پرسي استقلال كردستان عراق روز دوشنبه ۲۵ سپتامبر برگزار شود اما...

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است دولت با توجه به مشکلات امروز جامعه باید مسؤولان بیکاری و اشتغال جوانان را در اولویت کاری خود قرار دهند چرا که رضایت مردم از دولت با حل مشکلات اقتصادی بدست می آید./۱۳۲۵/۳۰۲/خ

ارسال نظرات