۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۵۲۷۷۲۰
امام جمعه پلدختر:

اقتدار ایران اسلامی از فرهنگ حسینی است

امام جمعه پلدختر اقتدار ایران اسلامی را از فرهنگ حسینی خواند و گفت: تبیین این فرهنگ و احیا و حفظ ارزشها لازمه حفظ حیات انقلاب است.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، پیش از ظهر امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس پیام های فراوانی برای ما در پی داشت، عنوان داشت: این ایام فرصتی مناسب در جهت انتقال و تبیین این پیام ها در جامعه به ویژه بین نسل جوان است.

امام جمعه پلدختر ولایت مداری و عدم سازش با جبهه باطل را مهم ترین پیام دفاع مقدس خواند و خاطرنشان کرد: مقاومت، ایثار، جهاد و مدیریت جهادی از درس هایی است که می توان از رزمندگان دوران دفاع مقدس گرفت.

وی با تأکید بر ضرورت بهره مندی از این ایام در جهت تقویت بصیرت دینی و دشمن شناسی ادامه داد: امروز با درس گرفتن از دوران دفاع مقدس باید در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی و از ارزشهای دینی و انقلابی دفاع کرد.

حجت الاسلام سوری تبیین دستاوردهای دفاع مقدس را در جهت بصیرت بخشی، آگاهی و بیداری جوانان مهم خواند و  گفت: با تبیین این مهم باید تلاش کرد که همچون دوران جنگ تحمیلی در جبهه جنگ نرم نیز پیروز میدان شد.

وی با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی از فرهنگ حسینی است، افزود: تا زمانی که این فرهنگ در جامعه حفظ، ساری و جاری است و وجود روحیه شهادت طلبی در ایران اسلامی، توطئه های دشمن در عرصه های مختلف نقش بر آب می شود./9451/پ204/ب1

ارسال نظرات