۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۵۲۷۷۱۴
مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق اهواز:

اخلاص در کارها و درس خواندن برای خدا رویکرد طلاب باشد

مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اهواز با بیان اینکه خواسته طلاب و روحانیان از مدیران و زعمای حوزه ها فراهم کردن فضای رشد در حوزه است، گفت: جدیت در امور درسی، خوب درس خواندن، اخلاص در کارها و برای خدا درس خواندن باید از جمله رویکردهای طلاب در زمان تحصیل در حوزه باشد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام خلیلی، مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ابراز داشت: جدیت در امور درسی، خوب درس خواندن، اخلاص در کارها و برای خدا درس خواندن اهداف خواسته شده از طلاب در زمان تحصیل حوزوی است.

مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اهواز با اشاره به ضرورت توجه طلاب به امور درسی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با طلاب و فضلای حوزه های تهران نصاب علمی و میزان تأثیرگذاری علمی را در تأثیرگذاری طلاب، فضلا و روحانیان در جامعه مهم دانست.

این مقام مسؤول خاطرنشان ساخت: رهبر معظم انقلاب بیان کردند که تأثیرگذاری امام راحل در جامعه به خاطر داشتن نصاب علمی است.

حجت الاسلام خلیلی با بیان اینکه خواسته طلاب و روحانیان از مدیران و زعمای حوزه ها فراهم کردن فضای رشد در حوزه است، ابراز داشت: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب سال تحصیلی جدید مدرسه را «جهاد علمی و اخلاقی با گرایش به نظم و انضباط، پرهیز از غیبت و جدیت در مباحثه» نامگذاری کردیم.

وی از برگزاری مباحثه های متمرکز در ساعات مشخصی برای طلاب خبر داد و گفت: برای کیفیت دهی هم استاد ناظر تعیین کردیم تا با شرکت در مباحثه ها و طرح موضوع، نحوه مباحثه را به طلبه های جدیدالورود آموزش دهد./9456/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات