۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۵۲۷۶۹۴

اجرای بیش از ۱۴ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس

با هدف ترویج شعائر دینی و انقلابی، ترویج فرهنگ ایثار،‌ شهادت و مقابله با تهاجم فرهنگی ۱۴ عنوان برنامه فرهنگی و مناسبتی را در فرهنگسرای گلستان، خانه های فرهنگ و کتابخانه های منطقه۸ تهران برگزار می شود.
دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری رسا، با توجه به رسالت مهم نهادهای فرهنگی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس روحیه ی استکبارستیزی و مقابله با تهاجم فرهنگی، تبیین و انتقال آن به جامعه و نسل بعدی وهمچنین  حفظ دستاوردهای دفاع مقدس امسال نیز مطابق سنوات گذشته مجموعه برنامه های فرهنگی در مراکز فرهنگی و هنری منطقه هشت برگزار می شود.

فرهنگسرای گلستان شنبه اول مهرماه از ساعت 9 تا 19 با برنامه "منشور معنوی انقلاب اسلامی"، از ساعت 9 تا 17 میزبان علاقمندان به  بازدید از نمایشگاه "واقعه عاشورا به  روایت تصویر" و ساعت 18 در برنامه صدای  صحنه "مرگ مأمور عذاب" میزبان علاقمندان به  هنرنمایشنامه خوانی است.

یکشنبه دوم مهرمان از ساعت 9 تا 17 نگارگذر و نمایشگاه "ره یافتگان" در فرهنگسرای گلستان  برگزار می شود. دوشنبه سوم مهرماه نمایشگاه عکس "هم عهدی با شهدا" از ساعت 18  تا 19 در فرهنگسرای گلستان و برنامه دوشنبه  های قرآنی در تمام مساجد منطقه 8 از ساعت 18 تا 19 برگزار می شود.

"نجوای عاشقان" عنوان برنامه مذهبی است که 5 مهرماه از ساعت 8 تا 9 در خانه فرهنگ فرزانگان با قرائت  زیارت  پرفیض عاشورا برگزار می شود و در همین روز برنامه "فرشته نجات" از ساعت 10 تا 12 در همین مرکز برگزار می شود.

ششم  مهرماه ضیافت ستارگان( درکوی نیکنامان)  از ساعت 7 و  سی دقیقه تا 9  در فرهنگسرای گلستان و برنامه "سردلبران" از ساعت 9 تا 10 در خانه فرهنگ دی برگزار می شود.

نمایشگاه از  کتابهای موضوعی دفاع مقدس  نیز همزمان با این ایام در تمام کتابخانه های منطقه هشت برگزار می شود.

علاقمندان برای شرکت و بهره مندی از مجموعه برنامه های هفته  دفاع مقدس می توانند به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک ،میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند. و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77815173 تماس بگیرند.۹۱۸/د۱۰۳/س

ارسال نظرات