۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۲۷۶۷۳
نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

رفتارهای ترامپ آمریکا را در جهان منزوی خواهد کرد

دهقانی فیروزآبادی با رفتارشناسی رئیس جمهور آمریکا گفت: قطعا رفتار کنونی ترامپ آمریکا را در میان دولت‌های جهان منزوی خواهد کرد.
دهقانی

کمال دهقانی فیروزآبادی، نماینده مردم تفت و میبد و نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، درباره اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل، گفت: بنده معتقد هستم که حضور ترامپ در ایالات متحده آمریکا به عنوان رئیس جمهور توانست پشت پرده واقعی نظام آمریکا را هویدا کند.

وی افزود: ترامپ نشان داد که کاملا برخلاف جریان عمومی جهانی حرکت می‌کند.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با پیش‌بینی آینده سیاسی ترامپ، بیان داشت: با وضعیت موجود و پس از نطق اخیر رئیس جمهور آمریکا، قطعا وی در انزوای بیشتری قرار خواهد گرفت. ترامپ فردی است که خود را عقل کل می‌داند و هیچ احترامی به نظامات جاری جهانی قائل نیست، همین موضوع نیز وی را در تنهایی بیشتر فرو خواهد برد.

دهقانی فیروزآبادی تصریح کرد: رفتار ترامپ در بُعد دیگر به ضرر مردم آمریکا نیز خواهد بود، زیرا تمام مخاطبان ترامپ در سازمان ملل به سمتی خواهند رفت که آمریکا را با وجود ترامپ، تنها بگذارند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال تبدیل شدن تهدیدات ترامپ به ماجراجویی وجود دارد، گفت: ترامپ ممکن است هر کار اشتباهی را انجام دهد، زیرا ترامپ یک منطق کاملا غلط را دنبال می‌کند.

وی افزود: ترامپ این توهم را دارد که آمریکا در رأس جهان قرار دارد و همین موضوع امکان هر خطایی را در او بالا می‌برد.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با انتقاد شدید از لابی سعودی ـ صهیونیستی، اظهار داشت: عربستان سعودی با یک رشوه 500 میلیارد دلاری کاری کرد که ترامپ در نطق خود حتی یک اشاره کوچک به جنایات سعودی در جهان نکند. دقیقا همین تناقض در قبال رژیم صهیونیستی نیز شکل گرفت و هیچ اظهار نظری درباره تروریسم صهیونیستی از سوی ترامپ شکل نگرفت./856/۳۰۲/ح

ارسال نظرات