۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۵۲۷۶۳۰
حجت الاسلام والمسلمین ضیایی:

شستشوی مغزی مردم از سوی بیگانگان سبب شیوع ظلم در جامعه می شود

استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان نتیجه شستشوی مغزی مردم از سوی بیگانگان را شیوع ظلم در جامعه دانست و گفت: در این وضعیت ارزش ها قلب می شوند و اگر فردی یک کار شنیع و ظالمانه نکند گمان می کند خسارت کرده است.
ضیایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ضیایی شامگاه شنبه در مراسمی که به مناسبت ایام محرم در مجتمع بقیه الله الاعظم(عج) برگزار شد گفت: دوران آخر الزمان دوران فقدان اصول ارزشی، انسانی اسلامی و ایمانی است، در این دوره وقتی مردم از جانب اجانب شستشوی مغزی داده شدند سه عارضه مهلک برای آنان پیش می آید.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان با برشمردن اثرات و نتایج شستشو دادن ذهن مردم از سوی بیگانگان افزود: زیر پا گذاشتن حکم خدا، ترک سنت رسول او و فاصله گرفتن از ولایت امیرمؤمنان(ع) از نتایج و اثرات شستشوی ذهنی دادن مردم توسط بیگانگان است.  هنگامی که مردم به این موارد دچار شدند به چند صفت و خصلت مذموم دچار می شوند. اولین آن رها کردن ولایت و رو کردن به سلطنت است.

وی خاطرنشان کرد: دومین عارضه رها کردن دنیای ممدوح و رو آوردن به دنیای مذموم فسقه، فجره و ظلمه است. در این حالت هر کسی به دیگری ظلم و اقدام به کلاهبرداری خواهد کرد، در این وضعیت ارزش ها قلب می شوند و اگر فردی یک کار شنیع و ظالمانه نکند گمان می کند خسارت کرده است.

حجت الاسلام والمسلین ضیایی با بیان اینکه مؤمنان زیرک و ولایتمداران همواره توان مقابله با زورگویان را دارند، افزود: این دسته روحیه استقامت و ایثارگری را در بطن و وجود خویش همواره زنده نگاه می دارند و شدید ترین عشق ها را در میان عشق های حلال به خداوند دارند./861/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات