۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۵۲۷۶۱۷
سید حسن نصرالله:

مقاومت از تبدیل لبنان به مستعمره اسرائیل جلوگیری کرد

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: اگر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی نمی ایستاد لبنان به مستعمره اسرائیل مبدل می شد.
سید حسن نصرالله

به گزارش خبرگزاری رسا، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم سومین شب عزای حسینی که از سوی این حزب در مجتمع حضرت سیدالشهدا(ع) در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد، گفت: وظیفه شرعی و ملی ما این است که در برابر گروه های تکفیری ایستاده و اجازه تحقق توطئه های رژیم صهیونیستی در منطقه را ندهیم.

وی افزود: تحولات و حوادث سال های گذشته یک فتنه کور به شمار آمده و ما از همان ابتدا اعلام کردیم که در برابر القاعده و داعش و جبهه النصره و همه گروه های تکفیری که از سراسر جهان آمده و مورد حمایت بسیاری از کشورها هستند، خواهیم ایستاد.

سید حسن نصرالله تصریح کرد که در ابتدا واقعیت برای برخی روشن نبود اما دونالد ترامپ اذعان داشت که این تروریسم از سوی آمریکا تاسیس شد و مورد حمایت قرار گرفت.

وی با اشاره به نامشخص بودن سرنوشت منطقه به ویژه لبنان، عراق، سوریه، ایران و سایر کشورهای عربی در صورت عدم نبرد با تروریست های تکفیری اظهار داشت: آیا همچنان شک و تردیدی در قبال حمایت قاطع آمریکا و رژیم صهیونیستی از گروه های تروریستی وجود دارد؟

دبیرکل حزب الله ادامه داد: بر این اساس بود که حضرت آیت الله سیستانی فتوای مبارزه با گروه تروریستی داعش را صادر کرد. اگر ملت عراق به این فتوا لبیک نگفته و به دفاع از وطنشان نمی پرداختند، داعش سراسر این کشور را اشغال می کرد اما هم اکنون عراق در آستانه پیروزی و آزادی کامل قرار دارد.

سید حسن نصرالله خاطرنشان ساخت: اگر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی نمی ایستاد لبنان به مستعمره اسرائیل مبدل شده، بخشی از ملت لبنان در اردوگاه های خارج از کشور زندگی می کردند، زندان ها نیز مملو از جوانان ما بوده و ثروت های ما از سوی اشغالگران تاراج می شد.

وی در پایان گفت: مقاومت بر اساس مبانی یاری حق با قدرت در برابر رژیم صهیونیستی ایستاد و به پیروزی رسید./980/ب902/د

ارسال نظرات