۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۵۲۷۶۱۲
شیخ ماهر حمود:

قافله مقاومت همانند قافله امام حسین در حرکت است

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت با تشبیه قافله مقاومت با قافله اباعبدالله(ع) بر عدم توقف این قافله تأکید کرد.
شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر محمود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در دومین روز از ماه محرم و مراسم عزای حسینی که از سوی نبیه بری رییس پارلمان لبنان برگزار شد، گفت: حضور رییس پارلمان در این مجلس نشان دهنده سلامتی وطن است. به وطنی که عافیت خود را به وسیله معادله مقاومت، ارتش و ملت به دست آورد تبریک می گوییم.

وی افزود: حضور نبیه بری میان خانواده و دوستداران خود احساس امنیت و اطمینان را به شهروندان لبنانی می‌دهد. نبیه بری نقش مهمی در حمایت از محور مقاومت برای فروپاشی پروژه‌هایی که لبنان را در برگرفته بود برعهده داشته و کشور را به سوی امنیت سوق می دهد.

این عالم اهل تسنن تصریح کرد: هم اکنون در برابر دشمنان وطن ایستاده ایم و از تجربه های جنگ داخلی و  همچنین پیروزی مقاومت بر تروریست های تکفیری استفاده می کنیم.

گروه های بی اصالت به مقاومت حمله می کنند

وی با انتقاد از هجمه های صورت گرفته علیه مقاومت اسلامی خاطرنشان ساخت: گروه های که هیچ ارزش و اصالتی نداشتند در حال کذب و اتهام زنی و هجمه هستند اما این سوال پیش می آید که چه کسانی وطن را نجات دادند؟ آیا فرزندان مقاومت به نجات آن پرداخته‌اند و فاسدان یا جنایتکاران یا کسانی که حتی نتوانستند مشکل بهداشت کشور را برطرف کنند؟

شیخ ماهر حمود ادامه داد: آیا دشمنان همچنان در غفلت قرار دارند یا مسائل برای آنان روشن شده است؟ آیا هجمه های صورت گرفته علیه مقاومت صحیح است و دستاوردهای آنها مذهبی و منحرف هستند؟ جواب این سوال ها را نمی دهم و از مردم می خواهند مسائل را مشاهده کرده و خودشان به واقعیت برسند.

وی خطاب به کسانی که با بیگانگان ارتباط داشته و درصدد توطئه علیه کشور هستند گفت: جنایتکاران باید به خیانت و دروغ پردازی و هتک حرمت انسان و وطن پایان دهند چرا که آنان به خدا و مردم و تاریخ دورغ می گویند.

منافقان راه عزت و کرامت را ترک کرده اند

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت تأکید کرد: به خدا قسم که من در برابر این دروغگویان که با نام و ویژگی های مختلف به فعالیت می پردازند، ایستاده ام. ما باید کاری کنیم که وطن به جایگاه اصلی خود بازگردد؛ وطنی که در آن حسینی ها از جنوب لبنان تا شرق در حال گسترش هستند.

وی خاطرنشان ساخت: هر مکانی که نام حسین(ع) وجود داشته باشد استشهادی ها در برابر اسرائیل و صهیونیست ها ایستادگی خواهند کرد. ما می خواهیم امت اسلامی از خواب و پسرفت بیدار شده و به امتی حسینی واقعی که شایسته برافراشتن شعار قرآن هستند، مبدل شوند. 

این عالم لبنانی گفت: منافقان راه عزت و کرامت را ترک کرده و از یاری حق خودداری می ورزند. متاسفانه این مساله در جهان عرب به وفور مشاهده شده و شاهد ذلت و خواری و پسرفت و فرهنگ شکست و سرسپردگی به آمریکا و رژیم صهیونیستی هستیم.

دوران آینده «زوال اسرائیل» نام دارد

وی افزود: این قافله همانند قافله حسین(ع) در حال حرکت است؛ گرچه حسین(ع) در این راه به شهادت رسید اما این دشمنان بودند که از تاریخ محو و برای همیشه از دین دور شدند. قافله مقاومت نیز در حال حرکت است و دشمنان نمی توانند این قافله را منحرف کنند.

شیخ ماهر حمود در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد که نام دوران آینده «زوال رژیم صهیونسیتی» به شمار می آید./980/ب901/د

ارسال نظرات