۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۵۲۷۵۸۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

ذلت ناپذیری و ایستادگی در برابر ظلم درس مهم نهضت عاشورا است

نماینده مجلس خبرگان ذلت ناپذیری و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار را درس مهم عاشورا دانست و گفت: اگر ملت ها می خواهند در برابر استکبار بایستند باید به این درس های مهم حادثه کربلا توجه کنند.
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ماه محرم، این تقارن ارزشمند را یادآور حضور عاشورایی فرزندان انقلاب در هشت سال دفاع مقدس دانست.

وی با بیان این که رزمندگان جبهه اسلام با الگو گرفتن از سید و سالار شهیدان در برابر سپاه کفر ایستادند و از اسلام ناب و انقلاب دفاع کردند، افزود: فرزندان عاشورا علیرغم کمبود امکانات اجازه ندادند دشمن حتی یک متر از خاک کشورمان را تصرف کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، انقلاب اسلامی ایران را انقلابی برگرفته از نهضت حسینی معرفی کرد و با بیان این که این نظام دینی ادامه دهنده راه و مسیر نهضت عاشورا است، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم دار دفاع از دین و ارزش های عاشورایی در جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که فرزندان انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس تنها آرمان های حسینی را الگوی مبارزه در برابر دشمنان قرار داده بودند، افزود: رزمندگان سپاه اسلام با ایستادگی و مقاومت خود، استراتژی و راهبرد جبهه استکبار در منطقه کاملاً شکست دادند.

امام جمعه قائمشهر، ذلت ناپذیری و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار را درس مهم نهضت عاشورا برای ملت های جهان برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر ملت ها می خواهند در برابر جبهه کفر و استکبار بیاستند و مقاومت کنند باید به این درس های مهم حادثه کربلا توجه کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که امروز اگر می خواهیم در برابر دشمنان اسلام و انقلاب پیروز شویم نباید زیر بار زیاده خواهی های دشمن برویم، تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن رمز همه پیروزی ها و موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در سه دهه اخیر است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که دشمنان و بدخواهان نظام از نخستین روز پیروزی انقلاب به دنبال سهم خواهی از این نظام دینی بودند، گفت: ملت بزرگ ایران هیچ گاه اهل باج دهی به نظام سلطه نبوده و همواره در برابر سلطه گری های دشمنان با اقتدار ایستاده است.

امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکایی برای رسیدن به منافع نامشروع خود در برابر ملت ایران به هر دری زدند و از هر ظرفیتی استفاده کردند، افزود: اما ملت ایران با اقتدار در برابر آمریکایی ها ایستاد و با مشتان گره کرده از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز مرگ برآمریکا گفت تا آنها بدانند که مردم کشورمان هیچ گاه زیر بار ظلم و استبداد نخواهند رفت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مسؤولان نباید به هیچ عنوان در برابر تهدیدات دشمن به ویژه آمریکایی ها احساس ضعف نشان دهند، تصریح کرد: باید با همه توان در برابر هر گونه زورگویی دشمن ایستاد و از اصل اسلام و انقلاب دفاع و پشتیبانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که ملت ایران در سه دهه اخیر نشان دادند که به هیچ عنوان اهل عقب نشینی و زیر بار ذلت رفتن نیستند، خاطرنشان کرد: این ملت از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز با همه قدرت خود در برابر هر گونه توطئه دشمن ایستاده است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی همه راهبردهای نظام سلطه در منطقه خاورمیانه را با شکست مواجه کرده است، گفت: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی ها منابع کشورمان و دیگر کشورهای اسلامی منطقه را به تاراج می بردند که این نفوذ و دخالت ها با پیروزی نهضت انقلاب کاملاً قطع شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که همه تلاش آمریکایی در 38 سال اخیر نفوذ و سلطه بر جمهوری اسلامی ایران بود، خاطرنشان کرد: همه توطئه ها و نقشه های آمریکایی ها در این سه دهه با شکست کامل مواجه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که آمریکایی ها به خیال خام خود فکر می کردند با تهدید و تحریم می توانند مانع از پیشرفت و توسعه نظام اسلامی شوند، گفت: امروز تحریم های آمریکا علیه ملت ایران نتوانست مانع از حرکت قطار پیشرفت این کشور شود.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف داخلی و خارجی به یک کشور اثرگذار و تعیین کننده تبدیل شده است، تصریح کرد: هیچ قدرتی امروز یارای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و کشورمان در شرایط فعلی به یک الگوی ارزشمند در جهان تبدیل شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که غرب به سرکردگی آمریکا هر چه در توان داشت برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به میدان آورد، گفت: اما هوشیاری و بصیرت بالای ملت ایران مانع تحقق اهداف و برنامه های آمریکا علیه انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که آمریکایی ها در دهه اخیر به بهانه مسأله هسته ای تلاش کرد فشارهای سنگین بین المللی بر ملت ایران وارد کند، افزود: آمریکا حتی با بسیج کردن چند کشور اروپایی هم نتوانست مانع از پیشرفت کشورمان در عرصه های علمی به ویژه صنعت هسته ای شود.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که آمریکا موضوع فناوری صلح آمیز هسته ای را بهانه ای برای فشار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دنبال کرد، گفت: علیرغم تحریم های چند ساله کشورمان در بخش های مختلف از سوی آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی، اما ایران اسلامی به پیشرفت خیره کننده ای در صنعت هسته ای و دیگر صنایع کشور دست یافت.

وی با اشاره به سخنرانی جاهلانه ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل این سخنان را نشان دهنده ضعف و شکست سیاست های آمریکایی ها در برابر ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: آمریکایی ها به دلیل شکست های متعدد در منطقه امروز از نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منطقه عصبانی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رییس جمهور آمریکا با ادبیاتی زشت، جاهلانه، بی ادبانه و به دور از عرف دیپلماتیک بار دیگر چهره واقعی این کشور را به ملت های جهان نشان داد، گفت: ترامپ نشان داد که آمریکایی ها همچنان خوی استکباری خود علیه ملت ها را ترک نکرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که امروز تنها راه ایستادگی در برابر گزافه گویی های دولتمردان آمریکایی، رشد و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف به ویژه صنایع نظامی است، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت ها برای توسعه و پیشرفت صنایع نظامی کشورمان استفاده کنیم./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات