۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۵۲۷۵۸۵
ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین:

زندانیان سیاسی شعار «لبیک یا حسین» را فریاد می زنند

ائتلاف انقلاب جوانان ۱۴ فوریه بحرین در پیام عاشورایی اظهار داشت که زندانیان سیاسی شعار «لبیک حسین» را در جنگ آزادی و کرامت فریاد می زنند.
ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم از ملت بحرین خواست به جنبش مردمی خود تا تحقق مطالبات مشروع و سرنگونی نظام دیکتاتوری ادامه دهند.

در این پیام آمده است: ملت بحرین باید در برابر پروژه‌های ویرانگرانه و دیکتاتور مآبانه ایستادگی کنند چرا که ما در مرحله سرشار از چالش‌های بزرگ از سوی غرب هستیم که به وسیله نظام های تروریستی و دیکتاتوری اجرا می شوند.

این ائتلاف تصریح کرد: این نظام دیکتاتوری بر گسترش فساد و تروریسم جهت مخدوش کردن چهره دین و نابودی روحیه مقاومت تاکید دارد بنابراین باید با ادامه انقلاب مبارک در برابر این چالش ها ایستادگی کرد.

14 فوریه اظهار داشت: نقش بانوان در تکمیل نهضت حسینی و تحقق اهداف امام حسین(ع) و برپایی شعار «هیهات منا الذله» در روز عاشورا کاملا نمایان بود. بنابراین از بانوان بحرینی می‌خواهیم هیچگاه از نقش رسالتی و آگاهی خود غافل نشده و با اقتدا به حضرت زینب(س) به امر به معروف و نهی از منکر و رسوا کردن جنایت‌های دیکتاتوری آل‌خلیفه بپردازند.

در ادامه این پیام تأکید شده است: موسم عاشوری امسال در حالی فرارسید که آیت الله شیخ عیسی قاسم در منطقه الدراز در محاصره قرار دارد و یزید زمان منزل وی را با ابزارهای نظامی محاصره کرده است. علما و رهبران انقلاب نیز در زندان حضور دارند تا از مردم جدا باشند.

ائتلاف 14 فوریه ادامه داد: مردم باید به صورت گسترده در هیئت ها و حسینیه ها حضور یابند و مجالس عاشورایی را باشکوه برگزار کنند.

این ائتلاف در بخش پایانی پیام خود خاطرنشان ساخت: به زندانیان مقاوم سیاسی که در زندان های آل خلیفه اعتصاب غذا کردند و همچنین افرادی که تحت پیگرد قرار دارند، درود فرستاده و آنان را فارغ التحصیل مدرسه کربلا می دانیم چرا که بر گرسنگی و تشنگی صبر پیشه کرده و شعار «لبیک حسین» را در جنگ آزادی و کرامت فریاد می زنند./980/ب902/د

ارسال نظرات