۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۵۲۷۵۷۹
نماینده آیت الله سیستانی در اروپا:

مجاهدان عراقی با تمسک به نهضت حسینی به مبارزه با تروریسم می‎پردازند

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا خاطرنشان کرد که رزمندگان عراقی با لبیک به ندای مرجعیت و تمسک به سیره امام حسین (ع) به مبارزه با تروریسم می‎پردازند.
حجت الاسلام سید مرتضی کشمیری نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مرتضی کشمیری نماینده حضرت آیت الله سیستانی طی سخنانی در جمع شیعیان لندن، ایام محرم را تسلیت گفت و اظهار داشت: این روزها از اهمیت و جایگاه ویژه‎ای نزد شیعیان برخوردار است بنابراین باید اهتمام جدی برای برگزاری مراسم‎های این ایام و برگزاری شعائر دینی داشته باشیم.

وی افزود: مجاهدان عراقی با لبیک به فتوای جهاد کفایی حضرت آیت الله سیستانی و اقتدا به سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در قالب بسیج مردمی و نیروهای امنیتی در خطوط مقدم نبرد با تروریسم حضور یافتند و در راه دفاع از اراضی، مردم و مقدسات خود جنگیدند.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی دیدار با خانواده‎های شهدا و عیادت مجروحان را امری ضروری دانست و بیان داشت: ما باید برای شهدای عراق دعا کرده و از خداوند متعال پیروزی مجاهدان و ثبات برای این کشور را مسالت کنیم.

وی ادامه داد: مجاهدان و شهدا حقوق بسیاری بر گردن ما دارند و امیدواریم که خداوند متعال و اهل بیت (ع) پاداش آنان را به بهترین وجه اعطا کنند./994/ب۹۰۳/د

ارسال نظرات