۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۵۲۷۵۷۲
نماینده مجلس:

دشمنان از قدرت نظامی و موشکی ایران اسلامی در هراسند

نماینده مجلس اقتدار امروز کشور را حاصل رشادت‌های ملت بزرگ ایران در طول دوران جنگ دانست و گفت: دشمنان از قدرت نظامی و موشکی ایران اسلامی در هراسند.
گردهمایی رزمندگان دامغان گردهمایی رزمندگان دامغان سردار شاهچراغی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از دامغان، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در این مراسم که با حضور جمع کثیری از یادگاران دوران دفاع مقدس، جانبازان و خانواده معظم شهدا، امام جمعه، فرماندار، نماینده مجلس و برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل تالار خوارزمی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: حماسه آفرینی رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی برگرفته از مکتب اباعبدالله الحسین(ع) بود و این راه امروز در هیبت مدافعان حرم اهل بیت(ع) ادامه یافته است.

سردار شاهچراغی خاطر نشان کرد: جوانان و نوجوانان ما از بسیاری چرایی و چگونگی‌های دوران دفاع مقدس بی اطلاعند و وظیفه ما به عنوان کسانی که این مقطع حساس تاریخ کشور را درک کرده‌ایم ایجاد شناخت و ترویج ارزش‌های ناب آن دوران درخشان هشت ساله است.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه امدادهای غیبی، کرامات پرشمار شهدا، ویژگی‌های الهی برخی فتوحات دوران دفاع مقدس واقعیت‌هایی است که با حساب و کتاب‌های مادی قابل شرح و توصیف نیست، باید جنس دوران دفاع و حماسه را به نسل جدید جامعه بشناسانیم تا درس‌های دفاع مقدس نهادینه شود.

ابوالفضل حسن بیکی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و فرمانده قرارگاه مهندسی رزمی حمزه سیدالشهدا(ع) در دوران جنگ تحمیلی نیز در این مراسم ضمن اشاره به نقش کم‌نظیر 16 هزار رزمنده دامغانی در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس، اقتدار امروز کشور را حاصل رشادت‌های ملت بزرگ ایران در طول دوران جنگ دانست و گفت: دشمنان از قدرت نظامی و موشکی ایران اسلامی در هراسند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتهام زنی و توهین‌های ترامپ برعلیه ملت ایران، رییس جمهور آمریکا را مایه ننگ جامعه جهانی دانست و اضافه کرد: امروز نیز نه تنها جوانان این مرز و بوم نسبت به دوران دفاع مقدس بی تفاوت نشده‌اند بلکه با یک فرمان رهبری و در صورت هرگونه تجاوز دشمنان 10 میلیون رزمنده آماده اعزام به جبهه‌ها خواهیم داشت.

گفتنی است در این مراسم که به همت سپاه ناحیه دامغان، حوزه بسیج ادارات و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، از فداکاری‌های والدین سرافراز سه شهید والامقام مدافع حرم شهرستان دامغان و دو جانباز 75 درصد روشندل این شهرستان با تقدیم هدایایی تجلیل و قدردانی بعمل آمد./977/پ202/ب1

ارسال نظرات