۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۵۲۷۵۱۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

بصیرت و آگاهی سلاح مقابله با جنگ نرم دشمنان است

نماینده ولی فقیه در لرستان بصیرت و آگاهی را سلاح مقابله با جبهه جنگ نرم دشمنان عنوان کرد و گفت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه باید با کسب علم و دانش نسبت به وظیفه خود آگاه باشند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی در جمع دانش آموزان دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان شهید بهشتی خرم آباد گفت: مدرسه سنگری برای تعلیم و تربیت دانش آموزان است.

وی با اشاره به وجود سلاح قلم و مرکب در عرصه علم آموزی افزود: دانش آموزان با کمک معلم باید در سایه فراگیری علم و دانش در جهت رشد و پیشرفت جامعه گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان مدرسه را نقطه آغاز پیشرفت در جامعه خواند و اظهار داشت: دانش آموزان نیز آینده سازان جامعه و پرچمداران رشد و توسعه هستند.

وی با بیان اینکه دانش آموز با کسب علم و دانش و تلاش در جهت بالا بردن سطح آگاهی و معرفت خود باید تلاش کند، عنوان داشت: در این راستا معلمان نیز نقش بسزایی در تعلیم و تربیت دانش آموزان دارند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به گسترش هجمه های فرهنگی و تلاش دشمن در راستای کشاندن جوانان به بی راهه عنوان کرد: بصیرت و آگاهی مهم ترین و مؤثرترین سلاح مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: مطالعه، تحصیل و فراگیری علوم دینی امری مهم در بصیرت و افزایش آگاهی دانش آموزان و جوانان است و دانش آموز در سایه بصیرت، علم و دانش در برابر توطئه های فرهنگی مصون می ماند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: حفظ جامعه سالم و حرکت در مسیر رشد و توسعه نیازمند علم و دانش است و دانش آموزان به عنوان آینده سازان این جامعه باید نسبت به مسؤولیت خود در حوزه فراگیری دانش آگاه باشند.    

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان کرد: معلمان با توجه به رسالت خطیری که در تحصیل و تربیت دانش آموزان دارند، باید نسبت به انجام وظیفه خود گام بردارند./9459/پ202/ب1

ارسال نظرات